JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub naszą stronę - Facebook
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Aktualnie online
Statystyka
» Nowi Użytkownicy:
Dzisiaj: 0 » Ostatnie 7 dni: 0 » Ostatnie 30 dni: 0
» Gości online:Użytkowników online: 0
» Witamy naszego najnowszego Użytkownika - Mrozu
» Wszystkich Użytkowników: 367
» Wszystkich Użytkowników, którzy odwiedzili nas dziś: 1
daniel3808
Urodziny Nikt dziś nie obchodzi urodzin
Kalendarz
<< Październik 2017 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś się o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [26 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
14% [7 głosów]

Przez wizytówkę
Przez wizytówkę
0% [0 głosów]

Przez naklejkę na samochodzie
Przez naklejkę na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 49
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Partnerzy
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Seba-pdPL
09 październik 2017 11:50:28
Jak nadal bedzie taka cisza na stronce to robimy z Damianem przekierowanie adresu strony JE na naszego fanpage'a na FB

Seba-pdPL
11 grudzień 2016 19:28:35
SZYKOWAĆ FURY NA 23 GRUDNIA 2016 , GODZ. 19:00 - odbędzie sie spot opłatkowy Umiech :) Zanotować, zapamiętać & przyjeżdżać Wykrzyknik! Fura

Seba-pdPL
28 listopad 2016 14:30:52
Jeśli JE ma nadal istnieć w najlepsze to trzeba zrobić zrzute (choćby skromną) i zapłacić komuś, jeśli ma być wszystko poprawnie ogarnięte

damiansd4hide3
28 listopad 2016 09:25:13
Jest tylko jedna kwestia, ktoś kto się zna chce ZAROBIĆ....każdy jeden.

Seba-pdPL
27 listopad 2016 10:15:42
Pracuję nad tym, poprawiłem już troche rzeczy, ale nadal one występują Ehh ;/ Więcej rzeczy nie dam rady już ogarnąć Smutny :( Potrzebujemy wsparcia kogoś, kto zna sie na rzeczy i potrafiłby to ogarnąć. Macie takiego znajomego? Podrzućcie nam go Umiech :)

Bartekk
18 wrzesień 2016 10:12:17
kurde same errory Smutny :(

Seba-pdPL
23 sierpień 2016 21:04:08

damiansd4hide3
01 czerwiec 2016 15:49:23
hehehe Hehehe :D dzikujemy Hehehe :D nawzajem Hehehe :D

Seba-pdPL
01 czerwiec 2016 15:35:24
Z okazji Dnia (Duego) Dziecka wszystkim mionikom i pasjonatom, szczeglnie japoskiej motoryzacji Umiech :) : http://japanelite.
..zawsze.png


damiansd4hide3
13 maj 2016 20:18:07
no dokadnie seba Hehehe :D hehe

[PM] Jak modyfikowa ukad kierowniczy do sportu?
Podstawowym minusem zwykych, drogowych ukadw kierowniczych jest zbyt dua ilo obrotw koa kierownicy midzy skrajnymi pooeniami, ktra moe siga a czterech. Powoduje to, e nie jest moliwa odpowiednio szybka reakcja na nadsterowny polizg samochodu oraz zbyt sabe czucie kierowanych k, nie pozwalajca na wyczucie granicy przyczepnoci opon.

Nim zaczniemy zastanawia si, ktry ze sposobw modyfikacji ukadu kierowniczego wybra, warto uwzgldni, e zmiana jego przeoenia (a na tym gwnie opieraj si przerbki) pocignie za sob pewne wady. Przede wszystkim zmieni si sia, jak trzeba bdzie uy do skrcania koami. Jeeli w naszym samochodzie ukad kierowniczy ju stawia spore opory, to po przerbkach poprawiajc szybko jego reakcji moemy spowodowa, e krcenie kierownic wymaga bdzie ogromnej siy. Do zwikszenia oporw na kole kierownicy przyczyniaj si rwnie sportowe, czsto szersze opony, wic naley uwaa, aby po zsumowaniu wszystkich modyfikacji zwyczajnie nie „przedobrzy”. Sytuacj mona w pewnym stopniu poprawi stosujc nieco wiksze koo kierownicy. Szybszy ukad kierowniczy to rwnie znacznie bardziej nerwowa reakcja samochodu na skrt, wic szczeglnie przy wyszych prdkociach potrzeba wikszego skupienia i bezwzgldnie prawidowej pozycji za kierownic.


Istniej dwa sposoby „przyspieszenia” ukadu kierowniczego. Pierwsza z nich to zmiana przekadni (tzw. maglownicy) na tak, o innym, krtszym przeoeniu.


Czsto wie si to ze zmian typu przekadni: ze limakowej na zbatkow ( czasem nazywana planetarn ).



Co przy okazji zmniejsza ilo pocze przegubowym w ukadzie i likwiduje du cze luzw. Przeoenie przekadni wyraa si w iloci obrotw koa kierownicy midzy maksymalnym skrtem w obie strony, a sportowe skrcone urzdzenia posiadaj przeoenie w przedziale o 2,2 do 2,7. Na wymian przekadni czsto decyduj si na przykad posiadacze przygotowanych do sportu Fiatw 126p, w przypadku ktrych seryjny ukad kierowniczy praktycznie nie pozwala na zapanowanie nad krtkim i mocno nadsterownym samochodem.














Drugim sposobem modyfikacji ukadu kierowniczego jest przerbka ramion zwrotnicy, polegajca na ich skrceniu. Skutkiem tego bdzie wikszy kt skrtu k przy takim samym obrocie kierownic w stosunku do standardowego rozwizania. Tego typu modyfikacja jest najatwiejsza, jeeli ramiona zwrotnicy i zwrotnica stanow oddzielne elementy, co we wspczesnych samochodach nie jest czsto spotykanym rozwizaniem.

Spjrzmy z gry na kocwki drkw oraz drki na ktrych zawieszone s zwrotnice to tworz one trapez a nie prostokt. Odcinek czcy kocwki drkw (s bardziej z przodu) jest duszy ni odcinek czcy sworznie wahaczy. Pomimo trapezu koa patrz na wprost. Jeli skrcisz koa np. w lewo to kolo wewntrzne (w tym przypadku lewe) bdzie miao wikszy kt skrtu ni prawe. Rnica w skrcie k ronie wraz z ktem skrtu, czyli przy jedzie na wprost koa patrz idealnie tak samo, przy delikatnym skrcie ich wychylenie rni si bardzo niewiele, a przy maksymalnym skrcie rnica jest najwiksza.

Poniszy rysunek powinien wiele wyjani.




Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2017