JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub naszą stronę - Facebook
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Aktualnie online
Statystyka
» Nowi Użytkownicy:
Dzisiaj: 0 » Ostatnie 7 dni: 0 » Ostatnie 30 dni: 0
» Gości online:Użytkowników online: 0
» Witamy naszego najnowszego Użytkownika - Mrozu
» Wszystkich Użytkowników: 367
» Wszystkich Użytkowników, którzy odwiedzili nas dziś: 0
Urodziny Nikt dziś nie obchodzi urodzin
Kalendarz
<< Październik 2017 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś się o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [26 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
14% [7 głosów]

Przez wizytówkę
Przez wizytówkę
0% [0 głosów]

Przez naklejkę na samochodzie
Przez naklejkę na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 49
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Partnerzy
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Seba-pdPL
09 październik 2017 11:50:28
Jak nadal bedzie taka cisza na stronce to robimy z Damianem przekierowanie adresu strony JE na naszego fanpage'a na FB

Seba-pdPL
11 grudzień 2016 19:28:35
SZYKOWAĆ FURY NA 23 GRUDNIA 2016 , GODZ. 19:00 - odbędzie sie spot opłatkowy Umiech :) Zanotować, zapamiętać & przyjeżdżać Wykrzyknik! Fura

Seba-pdPL
28 listopad 2016 14:30:52
Jeśli JE ma nadal istnieć w najlepsze to trzeba zrobić zrzute (choćby skromną) i zapłacić komuś, jeśli ma być wszystko poprawnie ogarnięte

damiansd4hide3
28 listopad 2016 09:25:13
Jest tylko jedna kwestia, ktoś kto się zna chce ZAROBIĆ....każdy jeden.

Seba-pdPL
27 listopad 2016 10:15:42
Pracuję nad tym, poprawiłem już troche rzeczy, ale nadal one występują Ehh ;/ Więcej rzeczy nie dam rady już ogarnąć Smutny :( Potrzebujemy wsparcia kogoś, kto zna sie na rzeczy i potrafiłby to ogarnąć. Macie takiego znajomego? Podrzućcie nam go Umiech :)

Bartekk
18 wrzesień 2016 10:12:17
kurde same errory Smutny :(

Seba-pdPL
23 sierpień 2016 21:04:08

damiansd4hide3
01 czerwiec 2016 15:49:23
hehehe Hehehe :D dzikujemy Hehehe :D nawzajem Hehehe :D

Seba-pdPL
01 czerwiec 2016 15:35:24
Z okazji Dnia (Duego) Dziecka wszystkim mionikom i pasjonatom, szczeglnie japoskiej motoryzacji Umiech :) : http://japanelite.
..zawsze.png


damiansd4hide3
13 maj 2016 20:18:07
no dokadnie seba Hehehe :D hehe

[PM] Rozrusznik wolno obraca waem silnika.
Pierwsz czynnoci jest sprawdzenie stanu stykw klema – biegun akumulatora. Po kilku nieudanych prbach rozruchu naley dotkn palcem kadej z klem, aby sprawdzi, czy si ona rozgrzaa. Przedtem jednak zwrci uwag na ich czysto. Jeeli s pokryte nalotem lub szaro-zielonkawym albo szarym osadem o konsystencji soli lub drobnego cukru, naley klemy oczyci.

Jeeli po wykonaniu opisanych czynnoci nadal wa silnika obracany jest zbyt wolno, trzeba sprawdzi jako styku pomidzy rozrusznikiem i kablem, ktry czy go z akumulatorem. Najpierw skontrolowa, czy przewd jest dobrze osadzony w kocwce z oczkiem, nastpnie sprawdzi czy nakrtka, mocujca go do elektromagnesu na rozruszniku nie poluzowa si lub nie skorodowaa. Jeeli wystpuj na niej podejrzane wery i ogniska korozji – wymieni na now, cznie z podkadkami.



Nakrtki i podkadki, jakie s stosowane w tym miejscu, s zazwyczaj pokryte specjaln powok galwaniczn, poprawiajc jako styku, lub s cae wykonane z tego stopu. Pozna to mona po ich barwie – s brzowe, czasem z metalicznym poyskiem. Dlatego naley stosowa jedynie oryginalne, a zastpienie ich zwykymi, ocynkowanymi, traktowa jako rozwizanie dorane. Zawsze przed poczeniem przewodw i ciniciem ich kocwek rubami lub nakrtkami, pamita o pokryciu ich warstewk „Elektrosolu”. Pamita, aby podczy wszystkie dochodzce do elektromagnesu przewody. Zazwyczaj s to dwa: gruby, czcy elektromagnes z alternatorem i znacznie od niego grubszy, idcy do dodatniej klemy na akumulatorze.


Prace przy rozruszniku i dochodzcych do niego przewodach mona wykonywa JEDYNIE przy zdjtej klemie z ujemnego bieguna akumulatora (atwiej j zdj, ni t z dodatniego!). W przeciwnym wypadku naprawa moe zakoczy si poarem.



Jeeli styk midzy przewodem i rub stykow elektromagnesu jest dobry – nie grzeje si, a rozrusznik nadal wolno krci waem silnika, przyczyn moe by uszkodzenie rozrusznika (zuycie szczotek) albo wypalenie stykw wewntrz elektromagnesu. Przed rozebraniem rozrusznika warto sprawdzi jako styku przewodu czcego biegun ujemny akumulatora z korpusem silnika. W razie potrzeby odkrci go, starannie oczyci i przykrci z powrotem, najlepiej t sam rub z t sam podkadk. Przed skrceniem pokry warstewk „Elektrosolu”.

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2017