Tytuł: JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji :: LEXUS IS200
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 04 kwiecień 2013 18:08:14
#1
Wow szybko kupujesz i sprzedajesz, błyskawicznie, w takim tempie to chyba na ten swap na czesciach zarobisz
hehe
No własnie ja tez sie zastanawiałem nad tym i doszłem raczej do wniosku ze w oryginalne to najlepiej wygląda
więc może w tych ciemno szarych barwach pomaluj?
Dodane przez Travis dnia 04 kwiecień 2013 18:35:58
#2
u Ciebie nie ma co malować bo pokrywa jest bardzo fajna
może i na szaro pod kolor pomaluje ale głównie mi chodzi żeby nie było napisu 2500 Twin Turbo bo ma to wyglądać jakby ten silnik siedział fabrycznie i ma tylko pojemność 2L
tak żeby nikt nie zadawał zbędnych pytań na przeglądzie he he he
A z tym handlowaniem to dobry sposób żeby zwiększyć budżet na całą zabawę ze swapowaniem
ale nie ma szans żebym to ogarnął do września. Trzeba jednak odpowiednio rozplanować wydatki bo wypstrykam się z kasy i będą przestoje w robocie.
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 04 kwiecień 2013 19:10:00
#3
Możesz zamalować
u mnie to wsumie będzie mniej niż było ale w tym nowszym 6 srubek i już napisu niema
Wiadomo to nie jest prosta sprawa swap
u mnie to napewno potrwa do konca 2014
chyba że nagle stanie sie jakis cud i kasa sie nagle pojawi
Dodane przez gacuus dnia 05 kwiecień 2013 17:58:14
#4
Swap to dopiero poczatek chyba ze chcesz zostac przy seryjnej mocy,
bo jak nie to dopiero po swapie sie zacznie , programy strojenie itp to dopiero poczatek drogi
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 06 kwiecień 2013 10:05:12
#5
Tak zrób
Czysto zchludno i wygląda pięknie
Znalazłem przepływki Air Flow Meter do 1JZeta, są na ebayu za 100 dolców i przesyłka do polski 5 dolców, to chyba dobra cena bo kiedyś widziałem za 240 dolarów. Zamówiłem jedną dla siebie
tylko niewiem czy ta sama była by do ciebie bo ja mam nowszej generacji 1JZ niewiem czy starszy ma inną czy nie. W każdym bądź razie to jest ta sama co od 1UZ.
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 06 kwiecień 2013 11:00:32
Dodane przez Travis dnia 08 kwiecień 2013 10:07:18
#6
no ładnie to wygląda
z tym że musiałbym wysłać te wszystkie rurki do chromowania a to kosztuje duuuuuużo pieniędzy
Co do przepływki to stary JZ jej nie ma.
gacuus to ma być totalna seria z tym że cały wydech będzie na 3 cale zrobiony. Jak będzie jeszcze grosz to jedyne co zrobię to podłącze go i wystroję pod EMU tak żeby na seryjnych turbinkach miał te 310KM i to będzie koniec. No chyba że złapie bakcyla i obrabuję bank, kupie single turbo i właduje kolejne 10 tyś
ale to jest mało realny scenariusz
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 08 kwiecień 2013 22:25:47
#7
Na moje oko to nie jest chrom tylko polerka, a to wsumie można samemu zrobic tylko zabawy trochu przy tym jest.
Na podstawie książki serwisowej, z toyoty soarer JZZ30 z silnikiem 1JZ-GTE 2.5 Twin Turbo w opisie wiązki, kostek, wtyczek itp pisze że jest.
Nawet na którymś filmiku własnie z tym starym 1JZ widziałem przepływke.
Mój motor ten nowszy bez przepływki tez sie da odpalić i chodzi na palecie itp, ale przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie pompowac doładowanie MYŚLę że mogą byc problemy tak jak to miałem przy 7M-GTE, chodził bez ale powyżej 3 tys go dławiło.
Ale dokładnie niewiem jak to z tym jest, troche to zastanawiający temat.
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 08 kwiecień 2013 22:32:45
Dodane przez Travis dnia 09 kwiecień 2013 10:45:14
#8
Dziwne bo mój kolega w starym 1JZ nie miał przepływki i nie ma dalej po swapie a auto hula bez problemu. No to już zgłupiałem do reszty...
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 09 kwiecień 2013 10:46:52
#9
No własnie jedni mają jedni nie, przy nowszym też to zauważyłem że nie mają a niektórzy mają. Może przez przepływke mniej silnik pali ale jak jej niema to może to nie szkodzi.
A powiedz mi, masz przy wiązsce silnika kostke bodajże na 6 pinów? tam koło turbin
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Travis dnia 09 kwiecień 2013 11:10:47
#10
oj nie powiem Ci bo cały sprzęt leży u mechanika na śląsku, tam gdzie to będę robił.
na toyodiy też jest pokazana przepływka więc pewnie w oryginale była ale silnik chodzi dalej bezproblemowo bez niej
https://www.toyod...l?hl=22250
To tak samo jak u mojego kumpla w Passacie zrobionym na 225KM 2.0 TDI. Jeździ bez przepływki. Z założoną przepływką moc na hamowni była mniejsza.
Edytowane przez Travis dnia 09 kwiecień 2013 11:19:08
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 09 kwiecień 2013 11:25:43
#11
ja tam zakupiłem, lepiej miec niż nie, a kiedy jak sie zrobi program to się ją z komputera usunie
a przepływke sie sprzeda.
przepływka przy przerobionym silniku napewno ogranicza moc, jak nie jest silnik juz seryjny to lepiej jak jej niema.
Do odpalenia napewno nie będzie potrzebna także jakby COŚ to kiedyś tam można dokupic.
Dodane przez Glodny 1992 dnia 09 kwiecień 2013 12:37:30
#12
w moim 2zz-ge taki numer z przeplywka by nie przeszedl, ja po tych paru latach wymienilem na nowa denso,bo przez uplyw lat najwiecej ona zabiera mocy.
Dodane przez Travis dnia 11 kwiecień 2013 17:51:10
#13
Na letnich kapciach
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 11 kwiecień 2013 19:26:33
#14
Ulala
pięknie !
Ten kolor auta to mi się wyjątkowo podoba
)
Dodane przez Glodny 1992 dnia 15 kwiecień 2013 17:57:43
#15
ktos sie dzis lansil IS-EM ?
Dodane przez Travis dnia 17 kwiecień 2013 15:30:54
#16
Gdzie mnie widziałeś? ;> no jeździłem po Nowym Targu i Ludźmierzu
Dodane przez Glodny 1992 dnia 17 kwiecień 2013 20:17:28
#17
ludzmierz ;p mozliwe ze znajde sie na meczu w ostrowsku w niedziele to jak bd mial chwile i bd ladnie mozna sie zgadac
Dodane przez Travis dnia 17 kwiecień 2013 22:45:44
#18
niestety w sobotę i niedzielę pracuję a cały przyszły tydzień w krakowie jestem ale jak wrócę to możemy się ustawić gdzieś
Połączony z maj 18 2013 17:45:38:
Niestety w ostatnim tygodniu same złe wieści. Temat swapa sie wyje*** - diagnoza tłoki zatarte, remont nie opłacalny.
https://www.dropb...WA0001.jpg
https://www.dropb...WA0002.jpg
w związku z tym w planach złożenie stolika z bloku silnika do garażu a tłoki na ścianę jako ozdóbka.
Nie pozostaje mi nic jak sprzedać całą pozostałość bo składanie 1.5JZ (Głowica z 1JZ i blok z bebechami z 2jz ge) jest nieopłacalne.
Jeżeli nie znajdę następcy pomyślę nad 1uz vvti 4.0
Jak to też nie wypali auto idzie na sprzedaż i szukam nowej fury.
A oto lista jakby ktoś coś potrzebował:
Całą głowicę 1000zł
Dwa kompletne kolektory ssące z wiązkami elektrycznymi, przepustnicami, listwami paliwowymi, silnikami krokowymi 2x600zł
Turbiny w przyzwoitym stanie 600zł
Kolektor wydechowy pod ori turbo 200zł
Wiązkę elektryczną + ECU 1100zł
Skrzynię automatyczną 700zł
Kompletną miskę olejową przednią 2JZ GE 600zł
Kompletną miskę olejową tylną 1JZ GTE (Soarer, Supra) 600zł
Korbowody 1JZ GTE 300zł
Cewki 650zł
I jeszcze cała masa części z osprzętu jak pompy wody, alternator, dolocik do turbin, klima itd
Mam nadzieje że uda mi się chociaż połowę rzeczy sprzedać i zwrócić wtopioną kasę
Jakby ktoś coś potrzebował obejrzeć z bliska to w od przyszłej soboty graty będą leżały u mnie w garażu.
Edytowane przez Travis dnia 18 maj 2013 17:45:38
Dodane przez maiui dnia 18 maj 2013 20:43:41
#19
Kolego a nie da sie nigdzie dorwać dołu silnika? bo chyba gdzieś takie coś widziałem, wychodzi to dużo taniej niż remont.
Porządnie zatarte tłoki, ogromne przerysowania na tulejach. Musiał gościu chyba zatrzeć z braku oleju... albo złego oleju co przy okazji skutkowało obruconą panewką.