JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Październik 2020 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Subkategoria 2
[PM] 1/4 mili - zmagania napędów (przód, tył, 4x4)
Klasa "DRAG", czyli auta po poważnych przeróbkach, nie zawsze dopuszczone do ruchu drogowego.


Podział na klasy wygląda następująco:


Mini - dowolny napęd, pojemność silnika do 1550 ccm. Auto z silnikiem wolnossącym.

AWD - wymagany napęd 4x4. Auto z doładowaniem, (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna) o pojemności do 1550ccm.

RWD - wymagany napęd na tylną oś. Auto z doładowaniem (kompresor (supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna) o pojemności do 1550 ccm.

FWD - wymagany napęd na przednią oś. Auto z silnikiem wolnossącym.

FWD Turbo - napęd na przednią oś z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna) o dowolnej pojemności silnika.

RWD Turbo - wymagany napęd na tylną oś. Auto z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna). Auto z silnikiem wolnossącym lub silnik wankla.

AWD Turbo - wymagany napęd 4x4 z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna) lub auto z silnikiem wolnossącym.

Klasa STREET, czyli auta po niewielkich, dozwolonych modyfikacjach, dopuszczone do ruchu ulicznego.

Podział wygląda następująco


Street Diesel - dowolny napęd, auto zasilane olejem napędowym. Pojazd z silnikiem wolnossącym lub z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna) .

Street FWD - wymagany napęd na przednią oś. Auto z silnikiem wolnossącym lub z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna).

Street RWD - wymagany napęd na tylną oś. Auto z sinikiem wolnossącym lub z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna).

Street AWD - wymagany napęd 4x4. Auto z silnikiem wolnossącym lub z doładowaniem (kompresor(supercharger), podtlenek azotu, turbina - kombinacja dowolna).

Dozwolone modyfikacje w klasie STREET


  • Elektronika i mechanika silnika

  • Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora

  • Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego lub dolotowego

  • Podtlenek azotu i wtrysk wody

  • Opony dopuszczone do ruchu poprzecznie lub skośnie nacinane, nie mogą wystawać poza obrys samochodu więcej niż 5 cm.


Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019