Tytuł: JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji :: Toyota Corolla E9 1.8D
Dodane przez Snap dnia 31 sierpień 2011 00:23:19
#1
Tym razem wybór padł na japońca a dokładnie Toyotę. Wcześniej poruszałem się białym Cinquecento jeśli ktoś nie wiedział
Silnik Corollki igła, suchutki, bardzo dobry stary wytrzymały diesel
Kto miał do czynienia ten wie
może kucy za wiele nie ma ale jednak moc gdzieś tam w nim jest
Jak na ten rocznik blacha trzyma się świetnie. Teraz Corollka jest w fazie dopieszczania, narazie orginał
potem zaczną się jakieś grubsze mody
Krótki jej opis:
Marka: TOYOTA
Model: COROLLA
Rok produkcji: 1988
Silnik: 1.8 Diesel
Zawieszenie: narazie seria
Wydech: seria
Wnętrze: narazie oryginał
Wyposażenie: centralny zamek z pilota, alarm
Zdjęcia nie są najlepszej jakości ponieważ robione telefonem
Ne miałem cyfrówki
Kiedyś zrobię dokładniejsze
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 31 sierpień 2011 01:11:39
#2
No i kolejny japoniec, antyk można powiedzieć
z tego co wiem to najstarszy ze wszystkich narazie. Dobrze że buda igła
można z tego wszystko zrobic co sie tylko chce
Powodzenia.
Dodane przez Snap dnia 31 sierpień 2011 08:59:53
#3
no do zrobienia jest parę małych dziurek a tak to trzyma się świetnie
ale powoli ogarniam wszystko po kolei
Dodane przez Seba-pdPL dnia 01 wrzesień 2011 19:25:11
#4
Nono kolejna staruszka w klubie
Ale musze cie niestety zasmucić, ponieważ NIE JEST NAJSTARSZA w klubie, bo moja babcia jest roczek starsza od twojej ('87)
Jednak każdy stary japoniec ma to "coś" w sobie
Progress'u życze
Edytowane przez Seba-pdPL dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Snap dnia 01 wrzesień 2011 23:44:56
#5
tak właśnie mi się wydawało że twoje cacko Seba-pdPL jest z tego roku
ale za to moje będzie drugie w kolei
i z tym się zgodzę to autko ma to "coś"
Widzę nie tylko ja to zauważyłem
Dodane przez swirus2007 dnia 02 wrzesień 2011 14:13:06
#6
nie oszukujmy sie ale star diesle moze i sie tłuka glosno ale silniki nie wyzylowane i przebiegi robia dosc spore w porwnaniu do niektórych dzisiejszych
Dodane przez Snap dnia 02 wrzesień 2011 23:46:26
#7
dokładnie ten silniczek to jeden z lepszych w tych toyotach
dosyć dużo o nim czytałem i spokojnie potrafią przekręcić cały licznik
może nie wszystkie ale dużo takich było
Jeśli chodzi o głośność tej corolki to muszę przyznać że chodzi dosyć cicho
naprawdę jestem z niej bardzo zadowolony
Dodane przez Seba-pdPL dnia 04 wrzesień 2011 21:24:03
#8
Jeszcze jedno pytanko - jaką ma moc (kM) twoja Toy'cia? Bo nic do tej pory nie wspomniałeś o mocy drzemiącej
Edytowane przez Seba-pdPL dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Snap dnia 05 wrzesień 2011 20:18:38
#9
A w sumie zapomniałem
mocą może nie powala na kolana bo ma tylko 64 konie ale muszę powiedzieć że zrywa się pięknie
ja jestem z niej bardzo zadowolony
Dodane przez swirus2007 dnia 05 wrzesień 2011 21:55:17
#10
moce nie musi miec ale wszedzie nia wjedziesz bez pilowania,
i do tego malo pali
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 05 wrzesień 2011 22:25:21
#11
czasami to mnie świrus załamujesz ...
Dodane przez Snap dnia 05 wrzesień 2011 22:48:29
#12
no póki co silnik narazie zostaje ten bo auta używam na ci dzień na dojazdy do pracy
i jest naprawdę bardzo oszczędny
powolutku już zbiera się trochę gratów do corolleczki
ale więcej szczegółów będę opisywał gdy już będą u mnie
Dodane przez swirus2007 dnia 06 wrzesień 2011 21:08:42
#13
dzieki,
ja nie raz sam nie wiem co pisze
tak to jest jak sie spi po 4 h
Dodane przez Snap dnia 06 wrzesień 2011 22:53:48
#14
swirus2007 napisał(a):
dzieki,
ja nie raz sam nie wiem co pisze
tak to jest jak sie spi po 4 h
w takim razie jest to wybaczalne
przymiarka kół
co myslicie o takich?
PRZED:
PO:
Edytowane przez Seba-pdPL dnia 24 październik 2011 20:42:44
Dodane przez swirus2007 dnia 07 wrzesień 2011 17:35:12
#15
naturalnie ze fajniej po,
teraz wyglada o kilkanascie lat młodziej
Dodane przez Seba-pdPL dnia 07 wrzesień 2011 17:51:21
#16
Zostaw te aluski
Dużo lepiej wygląda na nich auto
A czemu tylko "przymiarka", nie zostawiasz już na stałe? Chyba, że chwilowo przełożyłeś z Maździochy z garażu i patrzysz jakby to było, gdyby...?
Edytowane przez Seba-pdPL dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 07 wrzesień 2011 18:34:12
#17
ja bym zrobił glebe i dał jakieś felgi z rantem, z dużym rantem
ale w porównaniu do tych oryginalnych to dużo dużo dużo lepiej
Dodane przez Snap dnia 07 wrzesień 2011 18:55:17
#18
Seba-pdPL napisał(a):
chwilowo przełożyłeś z Maździochy z garażu i patrzysz jakby to było, gdyby...?
dokładnie
ja już swoje aluski zakupiłem ale siądą dopiero na wiosnę ponieważ będą do renowacji
malowane będą proszkowo
będę poszukiwał opon 195/50 R15 jak by ktoś miał na zbyciu
Dodane przez Seba-pdPL dnia 07 wrzesień 2011 19:55:25
#19
To póki co jeździj na tych aluskach jak możesz
Chyba, że ktoś tą Mazdą jeździ to zostaw ją na stalówkach, a swoją bryke zostaw za domem, żeby nie było widać, żeś zapierniczył alusy
Edytowane przez Seba-pdPL dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez Snap dnia 07 wrzesień 2011 20:21:25
#20
he he he no fajnie by było ale brat by mnie chyba i tak złapał
a zmieniałem je z jego wiedzą
na żywo super wyglądały
Ale swoje aluski już kupiłem tylko czekają na renowacje i oponki
aluski będą takie:
https://www.glogo...1319-1.jpg
Tylko że nie 17" a 15"
Dokładnie takie parametry jak tutaj:
https://civic6g.p...0ca3b4aafd
Edytowane przez Snap dnia 07 wrzesień 2011 20:29:45