Tytuł: JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji :: Toyota Supra MKIII MA70

Dodane przez damiansd4hide3 dnia 29 wrzesień 2011 13:58:26
#41

No i przyszedł czas na wymianę oleju. Zamówiłęm ten, zobaczymy czy jest lepszy od Castrola EDGE. Ceną różni sie dwukrotnie.

Img

PARAMETRY

MOTUL 300V CHRONO 10W40
100% SYNTHESE – ESTER BASED
Double Ester Technology

ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezposrednim wtryskiem i katalizatorem.

WŁASNOŚCI

STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU STI, Japan GT

Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiaganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze
wchodzenie na obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika.

ZALECENIA
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.

WŁAŚCIWOŚCI
Klasa lepkości SAE J 300 10W-40
Gęstość w 15oC ASTM D 1298 0.880
Lepkość w 100oC ASTM D 445 14 mm2/s
Lepkość w 40oC ASTM D 445 89.5 mm2/s
Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 161
Lepkość HTHS w 150oC ASTM D 4741 4.19 mPa.s
Temperatura płynięcia ASTM D 97 -36oC
Temperatura zapłonu ASTM D 92 226oC
TBN ASTM D 2896 11.7 mg KOH/g