Teraz zupełnie inaczej się prezentuje oczywiście o niebo lepiej
Bosko teraz wygląda
Sam ją malowałeś ?
Nie nie znajomy ode mnie z ulicy kiedyś malowałem sam E30 ale dużo roboty itp... a efekt nie taki jaki się chciało.... więc nie bawię się to przynajmniej na razie... może z czasem jakieś wymaluje jeszcze
Połączony z 06. październik 2014 08:19:28:
Takie tam z nudów, nagrałem sam sobie bez pomocy w niedzielne popołudnie. Wziąłem tylko kumpla do pilnowania sprzętu.
YouTube Video
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 06 październik 2014 08:19:28
Dodane przez Bartekk dnia 06 październik 2014 22:30:22
#3
Film fajny nawet łapke w góre dałem Masz rekę do filmów że tak powiem
Dodane przez Jojo dnia 02 luty 2015 21:53:23
#4
No i ładnie , trzeba było polift zrobic
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 04 luty 2015 17:11:26
#5
Moim zdaniem przed lift jest ładniejszy niż polift hehehe
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 25 luty 2015 16:17:00
#6
Ostatnio zmobilizowałem się i wreszcie zamontowałem hamulce które leżały w pudle pół roku
Tarcze 240mm - Nawiercane nacinane MIKODA
Klocki - EBC standard
a oto efekt po skończeniu:
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 23 marzec 2015 20:58:07
Dodane przez Crimson2312 dnia 26 luty 2015 14:06:58
#7
Fajny zestaw tylko klocki CI szybko zje
Nie myślałeś nad tym żeby zrobić swapa na 262 przy okazji ?
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 26 luty 2015 16:16:33
#8
myślałem ale koszty znacznie większe, szkoda że z tyłu nie ma tarcz tylko bębny...
Hamuje zazwyczaj biegami, hamulca ostro nie używam więc dłużej postarczą
Dodane przez karoool dnia 27 luty 2015 00:50:25
#9
no mod na pewno na plus
niby zacisk to taka mała rzecz, a jak odświeżyłeś to zmieniło strasznie wygląd
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 23 marzec 2015 16:34:05
#10
Kolejny Upgrade zmiana butów do hondy. Trafiła się okazja więc wlecą niedługi 16" fajne szerokie bo 8.5 cala, więc kawał felgi będzie na to opony 195 lub 205 zobaczymy
Zanim kupię opony będę chciał sprzedać najlpierw 15"
felgi Rial 16" 8.5 j 4x100 koloru złoto-miedziowego
Może je odświeżę ale zobaczymy nie są zbyt zniszczone więc może zostaną takie jakie są.
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez dlugi21 dnia 25 marzec 2015 21:19:28
#11
No no całkiem całkiem niezły bucik
to chyba trzeba bedzie gwint podkręcić
Dodane przez snajper90 dnia 11 kwiecień 2015 00:25:08
#12
Ładna czarnula Szkoda że "tylko" 90 kucy...
Ciekawe co wykombinujesz na zlot...
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 11 kwiecień 2015 07:17:13
#13
75 Kucy zasilane podtlenkiem LPG hi Hi ale radzi sobie dośc auto waży tonę więc nieźle sie odpycha nawet silnik jak na taką moc jest bardzo żywy
Dodane przez snajper90 dnia 11 kwiecień 2015 14:52:28
#14
To nie wywaliłeś zwężki z dolotu ?
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 11 kwiecień 2015 19:44:53
#15
jest wywalona ale jest zwężka od LPG więc pozbywając się zwęzki automatycznie pozbywam się gazu
Z trudem po 3 dniach i 2 godzinach czekania w kolejce u kapciarza udało się ! na zlot zdążyłem tak się prezentuje HONDA moja.
Do zobaczenia !
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 11 kwiecień 2015 20:06:22
Dodane przez dlugi21 dnia 11 kwiecień 2015 20:03:37
#16
wow teraz widać jak felgi poprawiają wygląd auta pięknie leżą
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 24 kwiecień 2015 16:33:04
#17
Witam was.
Jak widzieliście pewnie na wcześniejszych zdjęciach jak i na tych poniżej CIVIC krzywo stał. Niby ilość gwintów się zgadzało i było równo to mimo tego krzywo stał, skutek jest nie fajny bo zeszlifowało kawałek plastiku nadkola...
Wykombinowałem że pojadę na prosty asfalt (dodatkowo w garażu mierzyłem drugi raz) i pomierzę jak auto stoi tak wyszło:
Prawy przód jak widać leży za nisko, od progu do ziemi 14 cm
w lewym przodzie od progu 15,
z tyłu po równo 16 cm
Tak było:
Po wyregulowaniu:
O 0.6 cm w góre poszło zmierzone na Gwincie.
Dodatkowo uszczelniłem wydech i sprawdziłem ciśnienie w kołach, dopompowałem do 2.8 bara bo jest naciąg i musi być więcej ciśnienia żeby opony nie sciągło w zakręcie.
Dodane przez freerider dnia 24 kwiecień 2015 19:37:57
#18
Wszystko bardzo fajnie opracowane
Dodane przez damiansd4hide3 dnia 24 kwiecień 2015 19:50:36
#19
Jestem teraz zdania że każde auto najlepiej zaczynać budować od zawieszenia, o ile stan blacharski jest ok to zawieszenie najważniejsze jest jeszcze pare rzeczy z którymi musze się uporać.
Zawieszenie i opony to całe bezpieczenstwo auta, jak się zachowuje itp więc jest to dla mnie priorytetem.
Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 01 styczeń 1970 01:00:00
Dodane przez gacuus dnia 26 kwiecień 2015 09:05:12
#20
w wielu civickach tak sie dzieje ? czemu nie wiem , ale jak wejdziesz na civicklub to wyczytasz ze przód nigdy nie jest równo na gwincie tylko trzeba kręcić.
przy szybszej jeździe nawet wiecej możesz ładować, ja ładowałem 2,4 na zimnej oponie 15 bez naciągu
jak ja dogrzałeś spadało do 2,2
dla przykładu focus ma 2,2 p i 2,2 tył a przy dłuższej jedzie 160km/h producent zaleca 2,5-3,3
Edytowane przez gacuus dnia 26 kwiecień 2015 09:10:17