Dodane przez daniel3808 dnia 12 lipiec 2014 21:45:37
#1
Witam,
We wrześniu 2011 zakupiona została Honda Civic EG3. Stan blacharski pozostawiał wiele do życzenia, burta do niczego się nie nadawała, standardowo w tylnych błotnikach dziury wielkości pięści, i nie tylko, ale nie zwracałem na to większej uwagi, skupiałem się na silniku: d13b2 - był w naprawdę bardzo dobrym stanie. Civ dzielnie służył mi (z przerwami na remont budy) aż do czasu kiedy zechciałem pomodzić coś w silniku - myślałem nad d13z6 czyli czapka z6 na bloku d13b2. Tak też się stało, następny był d15b2 minime. Teraz jak niżej:
(19.01.2014r) - wpadł nowy silnik, tzn blok z automata d16b2 115KM z civica 2000r po przebiegu ok 85 tys, a na niego siadła głowica d16z6.
MODEL:
- Honda Civic EG3 Hatchback
- 1992r
SILNIK:
- d16b2 + z6
DOLOT:
- jakiś kawałek rurki ze stożkiem (w planach CAI)
WYDECH:
- seria 4-2-1 od z6
UKŁAD NAPęDOWY:
- skrzynia s20 od d13
- fd 4.25
ZAWIESZENIE:
- seria
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
NADWOZIE:
- buda odmalowana, ale będzie jeszcze raz
- kolor lakieru: niebieski metalic
- jakieś felgi artec
- reszta seria
MOC:
- niestety niewiadoma, ale mam nadzieję że na ten moment 130KM jest
Kilka fotek:
No i nowa burta bo starą bezlitośnie zjadła ruda.
08.10.2014 - wymiana sprzęgła
Pozdrawiam!
Edytowane przez daniel3808 dnia 23 styczeń 2015 19:11:46