Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
LEXUS IS200
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 04 kwiecień 2013 18:08:14
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Wow szybko kupujesz i sprzedajesz, błyskawicznie, w takim tempie to chyba na ten swap na czesciach zarobisz hehe No własnie ja tez sie zastanawiałem nad tym i doszłem raczej do wniosku ze w oryginalne to najlepiej wygląda więc może w tych ciemno szarych barwach pomaluj? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 04 kwiecień 2013 18:35:58
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
u Ciebie nie ma co malować bo pokrywa jest bardzo fajna może i na szaro pod kolor pomaluje ale głównie mi chodzi żeby nie było napisu 2500 Twin Turbo bo ma to wyglądać jakby ten silnik siedział fabrycznie i ma tylko pojemność 2L tak żeby nikt nie zadawał zbędnych pytań na przeglądzie he he he A z tym handlowaniem to dobry sposób żeby zwiększyć budżet na całą zabawę ze swapowaniem ale nie ma szans żebym to ogarnął do września. Trzeba jednak odpowiednio rozplanować wydatki bo wypstrykam się z kasy i będą przestoje w robocie. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 04 kwiecień 2013 19:10:00
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Możesz zamalować u mnie to wsumie będzie mniej niż było ale w tym nowszym 6 srubek i już napisu niema Wiadomo to nie jest prosta sprawa swap u mnie to napewno potrwa do konca 2014 chyba że nagle stanie sie jakis cud i kasa sie nagle pojawi |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 05 kwiecień 2013 17:58:14
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Swap to dopiero poczatek chyba ze chcesz zostac przy seryjnej mocy, bo jak nie to dopiero po swapie sie zacznie , programy strojenie itp to dopiero poczatek drogi |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 06 kwiecień 2013 10:05:12
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Tak zrób Czysto zchludno i wygląda pięknie Znalazłem przepływki Air Flow Meter do 1JZeta, są na ebayu za 100 dolców i przesyłka do polski 5 dolców, to chyba dobra cena bo kiedyś widziałem za 240 dolarów. Zamówiłem jedną dla siebie tylko niewiem czy ta sama była by do ciebie bo ja mam nowszej generacji 1JZ niewiem czy starszy ma inną czy nie. W każdym bądź razie to jest ta sama co od 1UZ. Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 06 kwiecień 2013 11:00:32 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 08 kwiecień 2013 10:07:18
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
no ładnie to wygląda z tym że musiałbym wysłać te wszystkie rurki do chromowania a to kosztuje duuuuuużo pieniędzy Co do przepływki to stary JZ jej nie ma. gacuus to ma być totalna seria z tym że cały wydech będzie na 3 cale zrobiony. Jak będzie jeszcze grosz to jedyne co zrobię to podłącze go i wystroję pod EMU tak żeby na seryjnych turbinkach miał te 310KM i to będzie koniec. No chyba że złapie bakcyla i obrabuję bank, kupie single turbo i właduje kolejne 10 tyś ale to jest mało realny scenariusz |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 08 kwiecień 2013 22:25:47
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Na moje oko to nie jest chrom tylko polerka, a to wsumie można samemu zrobic tylko zabawy trochu przy tym jest. Na podstawie książki serwisowej, z toyoty soarer JZZ30 z silnikiem 1JZ-GTE 2.5 Twin Turbo w opisie wiązki, kostek, wtyczek itp pisze że jest. Nawet na którymś filmiku własnie z tym starym 1JZ widziałem przepływke. Mój motor ten nowszy bez przepływki tez sie da odpalić i chodzi na palecie itp, ale przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie pompowac doładowanie MYŚLę że mogą byc problemy tak jak to miałem przy 7M-GTE, chodził bez ale powyżej 3 tys go dławiło. Ale dokładnie niewiem jak to z tym jest, troche to zastanawiający temat. Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 08 kwiecień 2013 22:32:45 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 09 kwiecień 2013 10:45:14
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
Dziwne bo mój kolega w starym 1JZ nie miał przepływki i nie ma dalej po swapie a auto hula bez problemu. No to już zgłupiałem do reszty... |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 09 kwiecień 2013 10:46:52
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
No własnie jedni mają jedni nie, przy nowszym też to zauważyłem że nie mają a niektórzy mają. Może przez przepływke mniej silnik pali ale jak jej niema to może to nie szkodzi. A powiedz mi, masz przy wiązsce silnika kostke bodajże na 6 pinów? tam koło turbin |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 09 kwiecień 2013 11:10:47
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
oj nie powiem Ci bo cały sprzęt leży u mechanika na śląsku, tam gdzie to będę robił. na toyodiy też jest pokazana przepływka więc pewnie w oryginale była ale silnik chodzi dalej bezproblemowo bez niej https://www.toyod...l?hl=22250 To tak samo jak u mojego kumpla w Passacie zrobionym na 225KM 2.0 TDI. Jeździ bez przepływki. Z założoną przepływką moc na hamowni była mniejsza. Edytowane przez Travis dnia 09 kwiecień 2013 11:19:08 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 09 kwiecień 2013 11:25:43
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
ja tam zakupiłem, lepiej miec niż nie, a kiedy jak sie zrobi program to się ją z komputera usunie a przepływke sie sprzeda. przepływka przy przerobionym silniku napewno ogranicza moc, jak nie jest silnik juz seryjny to lepiej jak jej niema. Do odpalenia napewno nie będzie potrzebna także jakby COŚ to kiedyś tam można dokupic. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 09 kwiecień 2013 12:37:30
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
w moim 2zz-ge taki numer z przeplywka by nie przeszedl, ja po tych paru latach wymienilem na nowa denso,bo przez uplyw lat najwiecej ona zabiera mocy. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 11 kwiecień 2013 17:51:10
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
Na letnich kapciach |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 11 kwiecień 2013 19:26:33
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Ulala pięknie ! Ten kolor auta to mi się wyjątkowo podoba ) |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 15 kwiecień 2013 17:57:43
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
ktos sie dzis lansil IS-EM ? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 17 kwiecień 2013 15:30:54
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
Gdzie mnie widziałeś? ;> no jeździłem po Nowym Targu i Ludźmierzu |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 17 kwiecień 2013 20:17:28
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
ludzmierz ;p mozliwe ze znajde sie na meczu w ostrowsku w niedziele to jak bd mial chwile i bd ladnie mozna sie zgadac |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 17 kwiecień 2013 22:45:44
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
niestety w sobotę i niedzielę pracuję a cały przyszły tydzień w krakowie jestem ale jak wrócę to możemy się ustawić gdzieś Połączony z maj 18 2013 17:45:38: Niestety w ostatnim tygodniu same złe wieści. Temat swapa sie wyje*** - diagnoza tłoki zatarte, remont nie opłacalny. https://www.dropb...WA0001.jpg https://www.dropb...WA0002.jpg w związku z tym w planach złożenie stolika z bloku silnika do garażu a tłoki na ścianę jako ozdóbka. Nie pozostaje mi nic jak sprzedać całą pozostałość bo składanie 1.5JZ (Głowica z 1JZ i blok z bebechami z 2jz ge) jest nieopłacalne. Jeżeli nie znajdę następcy pomyślę nad 1uz vvti 4.0 Jak to też nie wypali auto idzie na sprzedaż i szukam nowej fury. A oto lista jakby ktoś coś potrzebował: Całą głowicę 1000zł Dwa kompletne kolektory ssące z wiązkami elektrycznymi, przepustnicami, listwami paliwowymi, silnikami krokowymi 2x600zł Turbiny w przyzwoitym stanie 600zł Kolektor wydechowy pod ori turbo 200zł Wiązkę elektryczną + ECU 1100zł Skrzynię automatyczną 700zł Kompletną miskę olejową przednią 2JZ GE 600zł Kompletną miskę olejową tylną 1JZ GTE (Soarer, Supra) 600zł Korbowody 1JZ GTE 300zł Cewki 650zł I jeszcze cała masa części z osprzętu jak pompy wody, alternator, dolocik do turbin, klima itd Mam nadzieje że uda mi się chociaż połowę rzeczy sprzedać i zwrócić wtopioną kasę Jakby ktoś coś potrzebował obejrzeć z bliska to w od przyszłej soboty graty będą leżały u mnie w garażu. Edytowane przez Travis dnia 18 maj 2013 17:45:38 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
maiui |
Dodany dnia 18 maj 2013 20:43:41
|
Poziom 13 Postów: 66 Data rejestracji: 24. marzec 2011 |
Kolego a nie da sie nigdzie dorwać dołu silnika? bo chyba gdzieś takie coś widziałem, wychodzi to dużo taniej niż remont. Porządnie zatarte tłoki, ogromne przerysowania na tulejach. Musiał gościu chyba zatrzeć z braku oleju... albo złego oleju co przy okazji skutkowało obruconą panewką. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 19 maj 2013 01:00:25
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Proszę bardzo: https://www.ebay....mp;vxp=mtr |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Przejdź do forum: |