Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
''Kangurki'' na niskich obrotach
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 16 kwiecień 2013 17:52:27
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Jadę sobie Mazdą, jadę, dojeżdżam np. do skrzyżowania lub chopki, redukuje do dwójki (nie zatrzymuje się do zera) i w tym momencie, mając wtedy niskie obroty, Mazdę szarpie i robi "kangurki", natomiast po przyspieszeniu przestaje... Niewiele wcześniej zostały kupione nowe i zmienione świece NGK i kable na dedykowane do LPG. W gwoli przypomnienia - Mazda 323 BF 1.5, gaźnik, benzyna+gaz Dziwne, pierwszy raz spotykam sie z takim problemem... jakieś pomysły na jego rozwiązanie? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 17 kwiecień 2013 08:53:59
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
regulacja lpg ? wydupczone posuszki pod silnikiem ? silnik krokowy ? dalej wymienaic ?
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 17 kwiecień 2013 23:21:51
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Dalej Nieważne na czym jade - czy benzyna czy LPG - tak samo jest. Poduszki pod silnikiem są wyrąbane, ale nie na tyle, żeby to była znów ich wina. Gaźnik nie ma silnika krokowego |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 21 kwiecień 2013 10:50:18
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Hmm przeważnie takie jaja daje układ zapłonowy, albo moze to przes sprzegło jeszcze byc, tarcza sie konczy albo docisk nie domaga, kiedy sprzeglo robiles moze cza juz tam erknac
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 21 kwiecień 2013 12:11:08
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Sprzęgło szczerze mówiąc nie wiem w jakim jest stanie, nie było daaawno zmieniane. A dzieje sie tak jak opisałem wcześniej tylko wtedy, gdy redukuje na 2 i mam mniej-więcej między 15 a 20 km/h, przy większych prędkościach nic sie nie dzieje lub gdy silnik jest jeszcze zimny (nie chodzi więcej niż 5 min.). Może dziać sie tak przez któryś przekaźnik paliwa? I jak go znajść który to i dokładniej zdiagnozować w gaźnikowcu? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 21 kwiecień 2013 21:59:10
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Od bidy przekaźnik moze byc, w hondach problemy takie byly, przekaźniki masz pewnie pod maska albo tam gdzie bezpieczniki a który to ? przekrec zapłon i słuchaj który pyknie, jak znajdziesz go to wyjmnij go i znowu przekrec zaplon upewnij sie ze to napewno ten, wtedy nic ci nie pyknie
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Przejdź do forum: |