JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub naszą stronę - Facebook
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Aktualnie online
Statystyka
» Nowi Użytkownicy:
Dzisiaj: 0 » Ostatnie 7 dni: 0 » Ostatnie 30 dni: 0
» Gości online:Użytkowników online: 0
» Witamy naszego najnowszego Użytkownika - Mrozu
» Wszystkich Użytkowników: 367
» Wszystkich Użytkowników, którzy odwiedzili nas dziś: 1
daniel3808
Urodziny Nikt dziś nie obchodzi urodzin
Kalendarz
<< Październik 2017 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś się o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [26 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
14% [7 głosów]

Przez wizytówkę
Przez wizytówkę
0% [0 głosów]

Przez naklejkę na samochodzie
Przez naklejkę na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 49
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Partnerzy
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Seba-pdPL
09 październik 2017 11:50:28
Jak nadal bedzie taka cisza na stronce to robimy z Damianem przekierowanie adresu strony JE na naszego fanpage'a na FB

Seba-pdPL
11 grudzień 2016 19:28:35
SZYKOWAĆ FURY NA 23 GRUDNIA 2016 , GODZ. 19:00 - odbędzie sie spot opłatkowy Umiech :) Zanotować, zapamiętać & przyjeżdżać Wykrzyknik! Fura

Seba-pdPL
28 listopad 2016 14:30:52
Jeśli JE ma nadal istnieć w najlepsze to trzeba zrobić zrzute (choćby skromną) i zapłacić komuś, jeśli ma być wszystko poprawnie ogarnięte

damiansd4hide3
28 listopad 2016 09:25:13
Jest tylko jedna kwestia, ktoś kto się zna chce ZAROBIĆ....każdy jeden.

Seba-pdPL
27 listopad 2016 10:15:42
Pracuję nad tym, poprawiłem już troche rzeczy, ale nadal one występują Ehh ;/ Więcej rzeczy nie dam rady już ogarnąć Smutny :( Potrzebujemy wsparcia kogoś, kto zna sie na rzeczy i potrafiłby to ogarnąć. Macie takiego znajomego? Podrzućcie nam go Umiech :)

Bartekk
18 wrzesień 2016 10:12:17
kurde same errory Smutny :(

Seba-pdPL
23 sierpień 2016 21:04:08

damiansd4hide3
01 czerwiec 2016 15:49:23
hehehe Hehehe :D dzikujemy Hehehe :D nawzajem Hehehe :D

Seba-pdPL
01 czerwiec 2016 15:35:24
Z okazji Dnia (Duego) Dziecka wszystkim mionikom i pasjonatom, szczeglnie japoskiej motoryzacji Umiech :) : http://japanelite.
..zawsze.png


damiansd4hide3
13 maj 2016 20:18:07
no dokadnie seba Hehehe :D hehe

[PM] Silnik nie osiga penej mocy
Co zrobi, gdy silnik nie osiga penej mocy?



  • Niepracujcy lub pracujcy niepoprawnie co najmniej jeden cylinder

  • Za praca ukadu zaponowego lub le ustawiony kt wyprzedzenia zaponu

  • Zanieczyszczony ganik

  • Za regulacja ganika, niewaciwe dysze

  • Awaria ganika: le dziaa lub nie dziaa, lub problem z ssaniem

  • Nieszczelnoci uszczelek pomidzy ganikiem a kolektorem sscym i kolektorem sscym a gowic

  • Niewaciwa temperatura silnika

  • Naturalne zuycie silnika

  • Zatarcie piercieni tokowych, panewek itp

  • Uszkodzenie uszczelki pod gowic silnika

  • Wadliwie dziaajcy ukad wtryskowy paliwa



1. Niepracujcy cylinder najczciej powoduje due drgania silnika, „koyszc” jego prac, dymienie z rury wydechowej, „strzay” w tumiku w wyniku zapalenia si w nim niespalonego paliwa itd.

2. le ustawiony zapon objawia si:

  • stukami i dzwonieniem przy przyspieszaniu, jeeli jest za wczesny

  • sabym przyspieszeniem, wyranie mniejsz moc silnika, ciemniejsz ni zwykle barw wylotu rury wydechowej

  • tendencj silnika do przegrzewania si


3. Zanieczyszczony ganik powoduje trudnoci z rozruchem silnika, przerwy w jego pracy, nieosigalnie przez silnik maksymalnych obrotw (silnik „dusi si”). Podobny objaw – praca silnika tylko na wolnych i w pocztkowym zakresie rednich obrotw, spowodowany moe by uszkodzeniem kondensatora w przypadku zaponu „tradycyjnego” w starszych modelach samochodw.

4. Za regulacja ganika nie powstaje samoistnie, z wyjtkiem zmiany poziomu paliwa w komorze pywakowej. Dzieje si tak albo w wyniku zatonicia pywaka w wyniku przedziurawienia go, albo z powodu zacicia si lub czciowego zatkania zaworka iglicowego, dozujcego dopyw paliwa do komory pywakowej. We wasnym zakresie nie powinno si wymienia adnych dysz w ganiku. Jeeli wymieniono je wczeniej, naley powrci do tych, zalecanych przez producenta samochodu.

5. Jeeli w ganiku ulegnie uszkodzeniu urzdzenie rozruchowe, wzbogacajce mieszank podczas rozruchu i kilku pierwszych chwil pracy zimnego silnika, bdzie on zalewany nadmiarem paliwa, kiedy si rozgrzeje. Urzdzenie to sterowane jest rcznie, cigem (link lub drutem w pancerzu) albo samoczynnie (bi-metalicznie, elektrycznie, elektronicznie).

6. Nieszczelne uszczelki midzy ganikiem i kolektorem sscym lub midzy nim a gowic silnika, powoduj, e do silnika przedostaje si tzw. faszywe powietrze, to jest nadmiar powietrza nie wymieszanego z paliwem w procesie karburacji, czyli tworzenia si mieszanki paliwowo-powietrznej we waciwych proporcjach skadnikw. Takie uszkodzenie albo cakowicie uniemoliwia rozruch silnika, albo znacznie zmniejsza jego moc i powoduje samoczynne zatrzymywanie si.

7. Jeeli silnik nie osiga waciwej temperatury pracy nawet po duszym czasie, np. w wyniku duych mrozw lub uszkodzenia termostatu, jego moc jest znacznie ograniczona i wystpuje dymienie z rury wydechowej. Jazda z niedogrzanym silnikiem powoduje zwikszone, czsto bardzo znacznie, zuycie paliwa, szybsze zuywanie si wielu jego elementw, a w skrajnym wypadku moe doprowadzi do jego awarii. Podobne skutki ma jazda z silnikiem przegrzanym.

8. Nie ma silnikw o wiecznej trwaoci. Kady z czasem si zuywa. Powikszaj si luzy pomidzy tokami i cylindrami i gniazda zaworw staj si coraz mniej szczelne. Jednoczenie wiksze luzy panewek zmniejszaj cinienie oleju, smarujcego silnik, co zwiksza szybko zuywania si jego najwaniejszych czci – cylindrw i piercieni tokowych. W rezultacie silnik ma coraz mniejszy stopie sprania i wiksze przedmuchy znad tokw pod nie, do miski olejowej. Tym samym jego moc powoli, ale stale zmniejsza si. Od pewnego momentu proces ten zaczyna przebiega coraz szybciej. Zwiksza si znacznie zuycie oleju silnikowego. Gdy przekroczy podan w instrukcji wielko maksymaln (czsto jest to wicej ni 2 do 3 litrw oleju na kade 1000 km) silnik kwalifikuje si albo do kapitalnego remontu, albo do wymiany.

9. Niewaciwy albo w por nie wymieniony olej silnikowy, jego zbyt niski poziom, przegrzewanie silnika, dugotrwaa jazda z maksymalnymi obrotami mog prowadzi do zapieczenia si piercieni tokowych w ich kanalikach, zatarcia tokw w cylindrach, a nawet – do zatarcia panewek na wale korbowym. S to bardzo powane uszkodzenia, a ich usunicie jest kosztowne i pracochonne, zwykle nie do wykonania w warunkach domowych.

10. Uszczelka pod gowic silnika ulega uszkodzeniu albo w wyniku jej starzenia si, albo wadliwego montau (gowica zostaa le dokrcona lub nie wykryto jej skrzywienia przed montaem), czasem take wyniku wady fabrycznej lub materiaowej. Zalenie od miejsca uszkodzenia moe ona powodowa przedostawanie si pynu z ukadu chodzcego do oleju albo zmniejszenie szczelnoci cylindra, przedostawanie si do niego pynu chodzcego, lub wycieki oleju i pynu chodzcego na zewntrz. Nieszczelno cylindra i przedostawanie si do niego cieczy chodzcej powoduj pocztkowo ograniczenie mocy silnika, a z czasem mog doprowadzi do jego powanej awarii.

11. Wadliwa praca ukadu wtryskowego objawia si najczciej duymi trudnociami z uruchomieniem silnika, nawet przy wysokich temperaturach otoczenia, wyczuwalnymi przerwami w pracy poszczeglnych cylindrw („koysaniem” silnika), zmniejszeniem jego mocy, nawet wyranie wyczuwalnym, czasem take ciemnym, a w przypadku silnikw wysokoprnych, czarnym dymem, wydobywajcym si z rury wydechowej.

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2017