JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Grudzień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Newsy MOTORYZACYJNE
Co zrobić ze zużytym akumulatorem?
Ze względu na znajdujące się w nim substancje, zużyty akumulator samochodowy klasyfikowany jest jako odpad niebezpieczny. W związku z tym nie można wyrzucać go do śmietnika. Z tego artykułu dowiesz się, co zrobić ze zużytym akumulatorem i dlaczego to takie ważne.  

Potrzebujesz auta na świąteczny wyjazd? Zobacz ciekawe propozycje
Święta Bożego Narodzenia to czas spotkań z bliskimi. Wiele osób decyduje się na wyjazdy, by spędzić ten wyjątkowy okres w rodzinnym gronie. Niezależnie od tego, czy planujesz wypad do górskich miejscowości, czy po prostu chcesz odwiedzić najbliższych, ważne jest, aby wyjazd był komfortowy i bezpieczny.

Jak najlepiej wybrać samochód używany? Praktyczne porady dla kupujących
Zakup samochodu używanego może być świetnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zaoszczędzić na cenie zakupu, ale jednocześnie pragną pojazdu w dobrym stanie technicznym. Jak jednak wybrać taki samochód, by nie skończyć z kosztownymi naprawami już po kilku miesiącach użytkowania? W tym artykule przedstawimy najważniejsze kroki, które pomogą Ci wybrać pewne auto z rynku wtórnego.

Ładowanie samochodu elektrycznego: wszystko, co powinieneś o tym wiedzieć
Sieć szybkich ładowarek nadal nie jest w Polsce przesadnie rozbudowana, ale i tak możemy mówić o znaczącej poprawie w porównaniu do tego, z czym mieliśmy do czynienia jeszcze kilka lat temu. Niemiej jednak nadal dobrze mieć garaż lub miejsce postojowe z własnym przyłączem, bo ładowanie elektryka „na mieście” robi się, niestety, również coraz droższe. Oto wszystkie kluczowe kwestie związane z ładowaniem aut elektrycznych i hybryd plug-in: co, gdzie, jak długo i za ile.  

Podróż autem na wakacje. O tym należy pamiętać
Odpowiednie przygotowanie do wakacyjnego wyjazdu może uchronić Cię przed masą niepotrzebnego stresu i dodatkowymi kosztami. Sprawdź, o co zadbać, by móc cieszyć się spokojną podróżą.

Wicej z Newsy MOTORYZACYJNE ...
Subkategoria 2
[ZTS] Wymiana poduszki silnika


Nie dajmy się oszukać wyglądowi zewnętrznemu poduszki. Z wierzchu może wyglądać na idealną, natomiast od wewnętrznej strony będzie sparciała i bardzo możliwe, że poleci z niej olej.

Koszt zakupu poduszki olejowej może być wysoki.



Poduszki najlepiej wymieniać parami. Jeśli wymienimy tylko jedną, po kilku dniach może się okazać, że niewymieniona poduszka uległa uszkodzeniu.


  1. Wymianę zaczynamy od zdjęcia osłony silnika (jeśli ją posiadamy). W tym celu musimy unieść auto do góry i odkręcić śruby trzymające płytę pod silnikiem i skrzynią biegów (o ile występuje). Lokalizujemy poduszkę lewą i prawą. Przystępujemy do poluzowania dwóch śrub lewej poduszki. Jedna znajduje się u góry poduszki, a druga u dołu.

  2. Następnie przechodzimy do prawej poduszki, luzujemy dolną śrubę prawej poduszki. Podobnie postępujemy z górną śrubą. Jednak zdarzają się auta, w których jej odległość od katalizatora jest tak mała, iż uniemożliwia to jej demontaż. W takim przypadku zostawiamy ją na koniec. Podkładamy pod silnik lewarek i unosimy go do góry. Aby nie uszkodzić miski olejowej i równo rozłożyć ciężar, podkładamy deskę pod miskę olejową i cały silnik.

  3. Unosimy silnik do momentu, aż poduszki będą odciążone. Odkręcamy całkowicie lewą poduszkę i wyjmujemy ją od dołu. Po prawej stronie wykręcamy dolną śrubę. Jeśli mamy taki przypadek jak wyżej wymieniony – zbyt bliska lokalizacja katalizatora - wykręcamy łapę silnika, wyjmujemy ją razem z poduszką i demontujemy ją na zewnątrz auta.

  4. Jeżeli zamontowaliśmy już obie poduszki, opuszczamy silnik. Centrujemy poduszki tak, aby przykręcić dolne śruby. Zostało nam tylko zamontować osłonę silnika, skrzyni biegów. Wymiana nie należy do trudnych i warto ją wykonać we własnym zakresie. Ceny autoryzowanych serwisów dochodzą nawet do 1000 zł.






Dla tych którzy nie wiedzą jak mniej więcej wygląda poduszka

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

226 #1 Dudu
dnia 16. czerwiec 2014 16:56:27
Nie we wszystkich samochodach wymiana poduszek jest taka prosta. Jeżeli siedzą na szpilkach, wkręconych w blok silnika lub skrzyni biegów, to żeby je wyjąć, musimy podnieść silnik o mniej więcej 3 cm, a to może być niewykonalne przy pomocy zwykłego lewarka. I przy zakładaniu nowych módlcie się, żeby lewarek nie "puścił", bo ci silnik zmiażdży palce.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019