JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub naszą stroną - Facebook
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Grudzień 2019 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
54% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
14% [7 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 50
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Subkategoria 2
Artykuły: STYLE TUNINGU
[STYLE TUNINGU] Resto

Resto- skrót od restoration, odrestaurowanie. Jest to odnawianie starych samochodów na takie prosto z fabryki. Zalicza się tu właśnie styl Musle.

CZYTAJ WIęCEJ >>

[STYLE TUNINGU] Rat Style

Rat Style - przerabianie samochodów, aby przypominały szczury. Wydają się trochę zaniedbane jak by stały kilka lat nie ruszane. Charakterystyczne są matowe lakiery, brak body kitów i spoilerów, opony z białym paskiem, pełne felgi w małych rozmiarach, obniżenie, modne też są dodatki z epoki danego samochodu, środek także wygląda na stary i zniszczony, jest przeważnie pozbawiony tapicerki. Nie stosuje się zabudowy audio jedynie odbiorniki i głośniki z epoki samochodu. Ulubiona baza: VW Golf mk1, VW Jetta, VW Polo.

CZYTAJ WIęCEJ >>

[STYLE TUNINGU] JDM - Japan Domestic Market

JDM- JDM to skrót od Japan Domestic Market, czyli Rodzimy Rynek Japonii. W praktyce oznacza to, ze auto lub jego czesc zamienna jest JDM jezeli pochodzi z Japonii i jest przeznaczona wylacznie na japonski rynek. Dzis literki JDM maja juz swoja historie i znaczenie ideologiczne a dla niektórych niemal religijne...

CZYTAJ WIęCEJ >>

[STYLE TUNINGU] German Style

German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecka finezja i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze. Zabudowa audio też jest rozbudowana ale rzadko spotyka się takie gadżety jak PS2 albo monitory LCD.

CZYTAJ WIęCEJ >>

[STYLE TUNINGU] Drag
Czyli popularne wyścigi na 1/4 mili . W Polsce mówimy na to wyścigi równoległe. Oczywiście wygrywa najlepszy z czasem, czasami jednak ten który przekroczony w ogóle linię mety. Jest to jeden z najbardziej niebezpiecznych zawodów świata .

[STYLE TUNINGU] Cult Style

Cult - obowiązkowymi elementami stylu są dodatki retro (malutkie chromowane lusterka i chromowany bagażnik dachowy ze moja stara walizką), 13 albo 14 calowe felgi z dużym rantem, obniżone na kompletną glebę i jak najczystszy wygląd zewnętrzny (żadnych spoilerów). Często dorzuca się sporo gadżetów z epoki i naklejki cultowej kompanii naftowej 76 Union. Silnik powinien być tak czysty jakby właśnie go wyprodukowano. Styl kochany przez Niemców, tuningują swoje stare Volkswageny z przełomu lat 70 i 80. Styl ten króluje na Worthersee i na zlotach VW.

CZYTAJ WIęCEJ >>

[STYLE TUNINGU] Import Tuner
Koniecznie japoński skurczybyk! Ogólnie wizualnie chcemy zrobić z naszego rumaka obraz na miare Da Vinci. A pod maską coś z Usaina Bolta i trochę z myśliwskich odrzutowców. :)

[STYLE TUNINGU] Drift Machine
Drift... Konie pod maską są jeszcze bardziej pożądane niż w Import Tune. Autko robimy jeszcze bardziej lżejsze. Złota zasada ! Napęd na tył, bez tego nawet się nie pokazuj...
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019