JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Maj 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
honda_civic_ej9_b18c4_fast_R
faster
Img

Witam wszystkich,
w skrócie auto jest ze mną od 2006 i od tamtej pory jest to moje prywatne neverending story i skarbonka bez dna...

MODEL:
- Civic EJ9

SILNIK:
- było D14A3
- jest B18C4
plany:
- ?

UKŁAD DOLOTOWY:
- było airbox ala mugen -> stożek K&N -> kolektor ssący z d16
- jest seria. dolot itr
plany:
- ?

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 -> strumienica -> środkowy przelot z rovera 420 -> końcowy przelot wm mugen style -> wszystko wyspawane na 2"
plany:
- twin loop

UKŁAD NAPęDOWY:
- skrzynia S9B + LSD
- sprzęgło EXEDY
- short shifter
plany:
- ?

ELEKTRONIKA:
- seria
plany:
- kiedyś się pewnie coś zmieni w kompie

ZAWIESZENIE:
- 1130 KONI sport kit
- stabilizator przód ek4 26 mm
- stabilizator tył mb6 18 mm
- rozpórka przód góra
- rozpórka tył C-pillar
plany:
- może więcej rozpór

KOŁA & FELGI:
setup 1
- ATS Exclusive Line typ k 15"
setup 2
lato:
- Drag Wheels DR-17 15" opony Firestone FHSZ90 195/50/15
zima/tor:
- speedline mb6
plany:
- brak

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód swap z mb6 282 mm + klocek ATE
- tył swap z mb6 262 mm + klocek NISSIN
- pompa + serwo z mb6
plany:
- oplot

NADWOZIE:
- lakier maj 2011
- dokładka ala typeR
- spryskiwacze mgłowe
plany:
- brak

WNęTRZE:
- fotele z pralki 4 gen.
- gała ala typeR carbon
- kierownica z EP3 momo 30th edition
- wskaźnik temp. oleju
plany:
- w ostatnim etapie, jak auto nie będzie już jeżdżone na co dzień to kubły,klatka i brak wnętrza

CAR-AUDIO:
- Clarion + wydech + dolot
plany:
- brak

INNE:
- zapier****ć powoli do przodu

MOC/MOMENT:
- było około 106,9 KM/132,5 NM

po zakupie 2006_11_10

Img

2007

Img

2008

Img

2009

Img

2010

Img
Img
Img

2011
lato

Img
Img
Img
Img

tor/ewentualnie zima

Img
Img
Img
Img

2012

Img
Img
Img
Img

najważniejsze dla mnie graty
Img
Img
Img
Img
Img
Img
Img
no i heble
Img
Edytowane przez faster dnia 28 marzec 2013 03:14:27
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
Seba-pdPL
Nonono fajnie utrzymana i ładna Hanka Oczko ;) Koniecznie musimy ją zobaczyć na żywo Uśmiech :) Wpadnij na najbliższy spot w niedziele na parking pod ruinami zamku, jeśli bedziesz w okolicy Uśmiech :)
No i nie zapomnij aktualizować na bieżąco swojego tematu Język 2
Img
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
damiansd4hide3
bardzo ładna honda, doinwestowany projekcik i wykonany ze smakiem. Uśmiech :)
Miło będzie ją kiedyś zobaczyć Uśmiech :) Pozdrawiam i powodzenia w dalszych pracach.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
gacuus
Strasznie poszarpany wykres, Sprzydało by sie zbadac przyczyny tego.
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ... Hehehe :D

Img

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
dziękuję bardzo,wiadomo że pozytywy cieszą, jak pakuje się serducho w starego dziada Uśmieszek :]
oczywiście postaram się zawitać na spocie, bo bez tego to się nie liczy,na najbliższy co prawda nie wpadnę, bo właśnie mam urlop i marznę nad morzem Śnieg ,ale w miarę wcześnie pojawia się info, tak więc można sobie zaplanować czas na spota
co do wykresu, fakt no wyszedł jakiś poszarpany, nie wiem czy to taka dupohamownia czy coś nie halo,generalnie nic nie czuć,jedynie czułem to załamanie miedzy 2500 a 4500 ,ewidentnie go dławiło,ale po tym zwiększeniu średnicy wydechu idzie równo przez cały zakres, pewnie i trzeba by go było wystroić,ale ja na ten silnik już dawno położyłem krzyżyk,padnie to będzie nowy,lepszy Uśmiech :) jedynie powkładałem kolektory, kosztowało mnie to grosze, a dało dobry efekt szczególnie kolektor ssący i nawet jakoś się to teraz toczy, aż mnie samego dziwi
Edytowane przez faster dnia 21 lipiec 2012 02:41:35
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
gacuus
ych małych sarpniec nie wyczujesz, za szybko sie to dzieje Uśmiech :)

to moze byc np spalanie stukowe albo za male cisnienie paliwa słaba iskra lub cos innego, az tak sie nie znam na tym ptrzeba by bylo sprawdzic, ja bym zaczoł od ogladniecia swiec kolor elektroty wiele powie.
Edytowane przez gacuus dnia 23 lipiec 2012 00:35:12
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ... Hehehe :D

Img

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
no mogą to być świece, bo wtedy były dość zajechane,generalnie ten wykres jest z 2010 tak więc w zasadzie nie aktualny, od tamtej pory świece chyba dwa razy zmieniłem,do tego lepszy dolot lepszy wydech,dlatego też nie wczuwam się ,może podjadę kiedyś na hamownie,ciekaw jestem co pokaże teraz
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
damiansd4hide3
Najlepiej wykonaj pomiar na tej samej hamowni co wczesniej, bo jedna od drugiej sie troszeczke różni chociażby chłodzeniem.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
skrewdrive
Fajna Hondzinka i widzę że powoli przy niej coś robisz, podoba mi się to auto bo się nim fajnie jeździ i wszystko tak bledziutko chodzi, miałem też Hondzinkę civic 6 1,4i i mi się fajnie pomykało nią szczególnie po mieście bo już poza miastem to zasypiałem z braku mocy oprócz na zakrętach ale ogólnie auto sobie chwalę, przyjemne dla otoczenia. Na zdjęciach twoich podoba mi się twoja Honda, chciałbym ja widzieć w realu mam nadzieję że na najbliższy zlot będziesz.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
tak więc kij z tym wykresem bo silnik się zmienił Hehehe :D
po 6 latach wpadło słynne B18C4 czyli 1.8 vtec dohc,no i teraz dla mnie to jest już zupełnie inna bajka,mówiąc krótko szaaaaaleństwo Diabełek ]:->
169 kuni i LSD

Img
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
damiansd4hide3
Ehehehehe Hehehe :D To mi sie podoba Hehehe :D
Napewno niema porównania to to już ma czym pojechać Uśmiech :) Duży + odemnie !
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
dzięki wielkie, no teraz to niebo a ziemia,mówiąc szczerze jestem prze szczęśliwy,wczoraj musiałem akurat pojechać do katowic, to była idealna okazja na test Diabełek ]:->, no co tu dużo gadać jest masakra,tak idzie że gość na CB pytał czy mam turbo LOL 2 a to tylko zdrowa seria,to co ci japońce wymyślili to po prostu jest coś niesamowitego...i do tego ten dźwięk vteca jest bezcenny,wciąga strasznie np 3 bieg 2000 obr wciskam gaz i zapier... do tych 5500 tys i potem to już jest kosmos do 8000 obr i kolejny bieg vtec ciągle zapięty i tak aż się nie opanuje, 200 na budziku to z palcem w d... Wow :o
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
damiansd4hide3
Silniki z tego okresu Japonskie były jedne z najlepszych które wtedy na świat wyszły Uśmiech :) Spokojnie z takiego silnika 1.8 w łatwy sposób można mieć 200 koni. Uśmiech :) Oczywiście jeśli jest zdrowiuteńki. Dobra baza pod dalsze mody.

Mam nadzieje że kiedyś mnie tym przewieziesz Hehehe :D
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
Seba-pdPL
...i nie tylko Damiana, ale również drugiego admina hehe Hehehe :D VTEC'i mają to do siebie, że dopiero, gdy włączy sie drugi wałek, zaczyna sie niezła frajda Fura LOL 1 Kiedyś miałem przyjemność jechać Hondą Civic VI z silnikiem VTEC'a - silniczek cholernie dynamiczny powyżej iluś tam tysi obrotów, aż miło wgniatał w fotel ^^ Buty można było mielić podczas zapinania kolejnych biegów Hehehe :D I tym prostym sposobem zaczeły podobać mi sie silniczki z serii VTEC Hehehe :D Twój "V" napewno nie jest gorszy Oczko ;) A ile obecnie buda waży?
Img
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
gacuus
Piękny silniczek, póki co jedynie u mnie możne pozostać marzeniem, no i skrzynia ze szpera tez dobra sprawa do upalania.

Seba-pdPL napisał(a):

VTEC'i mają to do siebie, że dopiero, gdy włączy sie drugi wałek, zaczyna sie niezła frajda Fura LOL 1 Twój "V" napewno nie jest gorszy Oczko ;) A ile obecnie buda waży?


To w takim razie ile ten Vtec ma wałków 3 czy 4 ? 2 ssące 2 wydechowe ?

Vtec (ZMIENNA FAZA ROZRZĄDU) to system kontrolujący czas i wznios zaworów w zależności od obrotów silnika, stopnia otwarcia przepustnicy a nie włączanie 2 wałka, przy iluś tam obrotach. Wałki rozrządu mają po jednej "zwykłej" krzywce dla każdego zaworu silnika, dodatkowo dla każdej pary zaworów występuje dodatkowa krzywka o "większym" profilu. Po przekroczeniu danego zakresu obrotów system przełącza sterowanie zaworami na krzywki wałków rozrządu o dłuższym czasie otwarcia i większym wzniosie.

.
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ... Hehehe :D

Img

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
Seba-pdPL
No tak, mój błąd, musiało mi sie coś porąbać Język 1 Chodziło mi o większy stopień otwarcia przepustnicy Uśmiech :) Co mi sie porąbało z tym drugim wałkiem to nie wiem... Hehehe :D
Img
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
gacuus
Seba-pdPL napisał(a):

No tak, mój błąd, musiało mi sie coś porąbać Język 1 Chodziło mi o większy stopień otwarcia przepustnicy Uśmiech :) Co mi sie porąbało z tym drugim wałkiem to nie wiem... Hehehe :D



Ściana tu nie chodzi o otwarcie przepustnicy tylko o zmiane konta otwarcia zaworu, wlacza sie Vtec zmienia sie krzywka na walko ktora jest ostrzejsza, przez co zawor otwiera sie wiecej i w innym czasie


zapodaj jaki bandaz na kolektory wydechowe zeby w lecie dolotu nie smazyc

powiedz mi duzo modzenia i zmian bylo z wrzuceniem silnika ? oprocz skrzyni elektryki chlodnicy itp cos jeszcze ? pol oski poduszki przeguby lub piasty ?

jesli mozna zapytac ile cie wyszedl swap ?
Edytowane przez gacuus dnia 19 listopad 2012 18:25:03
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ... Hehehe :D

Img

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
dzięki wszystkimUśmiech :)
no widzę że gacuus encyklopedycznie wytłumaczył temat Hehehe :D nic dodać nic ująć
nie było mnie chwilę,bo ostatnio w ogóle nie wysiadam z auta Hehehe :D
zrobiłem ok 900 km i ani milimetra oleju nie ubyło na bagnecie,nie kopci,nie śmierdzi,wygląda zdrowo,jestem szczęśliwy
no niby twierdzi się że te silniki to najlepsze benzyniaki lat 90,no jako że chcę żeby civic miał dożywocie chciałem mieć ten kultowy silnik,teraz jest sens trzymać tego 18 latka, sam inaczej już patrzę na to auto,teraz już takich silników,takich aut się nie robi,monopolizacja i pseudoekologia zepchnęła nawet samą honde na psy,crx to ekotragedia,mugen trochę podratował to auto ale to i tak tylko dla samych japońców,dlatego w tym roku hanka już idzie na zimę do garażu,bo już mi jej szkoda Ściana
co do modów póki co nie planuje, na długo mi wystarczy zdrowa seria,wiem że te silniki są bardzo podatne na mody,bardziej niż d serie,tu faktycznie dolotem i wydechem można ugrać do tych 200 koni,ludzie zmieniają ssaka i skrzynie bo niby to co jest w tym silniku jest ustawione na eko i trasę bo jeździło w 5d,póki co niczego mi nie brakuje,
ile waży? a cholera wie z tamtym silnikiem niby 1030kg bo to golas,teraz pewnie trochę więcej,widać to gołym okiem,bo przód osiadł trochę,i czuć na zakręcie, że bardziej wynosi, ale znowu ratuje lsd tak więc jest lepiej niż przedtem
odnośnie modzenia przy wsadzeniu,to generalnie jak kupujesz komplet swapa to piwinno być wszytko,no a zmienia się wszystko to co wymieniłeś,co prawda nie wiem czy np w b16 to samo się zmienia,bo tylko b18ki mają lsd, do tego trzeba kupić łapy na silnik bo z d seri nie wchodzą oczywiście,ale generalnie silnik wchodzi p&p,jak wszytko w hondach Uśmiech :)
przewiozę wszystkich obiecuję tylko kurde muszę dotrzeć na tego spota,teraz to przynajmniej mam czym Oczko ;)
Edytowane przez faster dnia 20 listopad 2012 01:04:59
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
damiansd4hide3
Teraz zima to niewiadomo czy będzie okazja na spota ale na wiosne napewno coś będzie Uśmiech :) Teraz w zimie to spotykamy sie poprostu tak OO zeby siebie nie zapomnieć Uśmiech :)
A ty nie jechałeś przypadkiem w wczoraj do rynku? coś mi sie obiła taka srebrna honda i dość głośno sie darła Uśmiech :)
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
faster
byłem w sączu, tylko że w niedziele,są też jeszcze ze dwie srebrne z którymi mnie mylą , srebrny powszechny kolor,nie wyróżniający się,
niestety zima coraz bliżej Smutny :( ciężki okres,tylko czekać na wiosnę, choć jak jest śnieg na drodze, to też jest zabawa Uśmiech :)
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 

Poleć ten wątek
URL:

Przejdź do forum:
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019