Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
Mazda 323f Ba 1.5 16v
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 14 październik 2012 14:57:50
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Witam na forum w zasadzie jestem już dość dawno ale pojazdu nie udostępniałem z racji tego że jeździłem polówką Jednak teraz już z czystym sumieniem mogę się pochwalić moim nabytkiem który posiadam od niecałych 2 miesięcy Mianowicie jest to Mazda 323f Ba z silnikiem 1.5 16V z 97r Wyposażenie do najbogatszych nie nalezy jednak to co posiada to: *klima *2x poduszki powietrzne *2x elektryczne szyby *abs *wspomaganie *przednie światła przeciwmgielne *imobiliser *centralny zamek Autko ma 220tys przebiegu i jestem drugim właścicielem w Polsce jedyne co mnie wkurza to blacharka ale pomału już sobie z tym radze zrobiona jest konserwacja podwozia na nowo i pospawane dziurki w podwoziu te co były oczywiście aktualnie poprawiam gumowanie spawów od srodka i kilka takich detali w najblizszym czasie do wymiany mam amorki na tyle ale to wszytsko się dopracuje z biegiem czasu Plany?? wiadomo zawsze jakieś są zakupiłem już spojler z pakietu gt na tylna klape więc bede go musiał tylko zamontować musze się rozglądać za jakimiś felunkami 15 albo 16" bo bez alu to paskudnie się prezentuje mam też zamiar obnizyc ją gdzieś o 35mm bo mi się taka wysoka koza nijak nie podoba załączam foty z kilku dni po zakupie i kilka aktualnych Pozdrawiam |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 14 październik 2012 23:01:14
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Witaj na forum i zapraszam na spoty Autko jak widać narazie seryjne, jest mazda wygrzebana? czy to tylko takie tymczasowe? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 14 październik 2012 23:04:51
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Na razie seria ale na wiosnę to strasznie mnie nosi na silniczek 1,8 i kilka modyfikacji jednak to tylko plany wiec się okaże jeszcze póki co to rozgrzebane jest bo konserwacje robię ale później biorę się za optykę |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 15 październik 2012 10:25:56
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Jak już swapujesz to wrzuc silnik 2.5 KLZE 1.8 nie idzie jeszcze tak dobrze a jak już inwestować w swap to już coś konkretnego wrzucic |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 15 październik 2012 12:26:57
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
damiansd4hide3 napisał(a): Jak już swapujesz to wrzuc silnik 2.5 KLZE 1.8 nie idzie jeszcze tak dobrze a jak już inwestować w swap to już coś konkretnego wrzucic wydaje ci sie 1,8 V6 lekko dłubniete w krakowie objezdzalo seryjne imprezy na wyscigach, wiec nie mow ze to nie jedzie, 1,6 teoretycznie tez nie jedzie a twoja supre i inne auta złojiło. jak wrzuci 1,8 i psy go zatrzymaja to przymkna oko, a jak zobacza 2,5 to lerzy i kwiczy, a wiecej zalatwiania ze zwapem i z wbijaniem w papiery niz to warte. kolejna rzecza jest to ze auto przestanie sie prowadzic, wlozy wielki klocek do przodu pod maske i zaburzy balans masy auta. ma 1/4 teoretycznie da sie przezyc ale po zakretach nie bedzie sie ta mazda wtedy prowadzic. Edytowane przez gacuus dnia 15 październik 2012 12:44:12 chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 15 październik 2012 18:55:17
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Z tego co wiem gacek to w tych mazdach silniki 1.8 były 4 cylidrowe nie V6. Owszem 1.6 mnie złoiło ale też trzeba brac pod uwage mase samochodu, pól lżejsze auto nie potrzebuje dużego silnika, a ten silnik w hondzie był sporo nagrzebany, mocy wiele mniej nie miał. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 15 październik 2012 21:12:01
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
damiansd4hide3 napisał(a): Z tego co wiem gacek to w tych mazdach silniki 1.8 były 4 cylidrowe nie V6. Owszem 1.6 mnie złoiło ale też trzeba brac pod uwage mase samochodu, pól lżejsze auto nie potrzebuje dużego silnika, a ten silnik w hondzie był sporo nagrzebany, mocy wiele mniej nie miał. no to sobie sam odpowiedziales jaki sens jest wkladac silnik 2,5, a do tego dochodzi chwestia spalania, przypuszczam ze on nie ma tak jak ty bmw na gaz i jezdzic bedzie tym autem na codzien, i dochodzi 3 juz poruszona sprawa prowadzenia samochodu taki 1,8 sobie spokojnie poradzi, sa tez 2,0 pole manewru jest wielkie i napewno mniej palic beda. silniki V6 byly w mazdzie mx 3 zeby wlozyc 2,5 jest duzo rzezby i dłubania jesli nie jestes dobrym mechanikiem nie ogarniesz nie mowiac o awariach i dłubaniu przy tym pozniej z V6 czy R4 nie ma az takich problemów nawet komora silnika jest podobna. silnik w hondzie przed modyfikacjami i po wziety z strony szatana: MOC: przed 153,7 KM / 154,1Nm po 176,6 / 166,4 Nm wiec nie jest to duzy przyrost, waga mniejsza ale i pojemnosc mniejsza, jak by nie bylo to 1,5 wolnossace ty masz 3,0 turbo wiec nie dosc ze 2x wieksza pojemnosc w suprze to jeszcze turbo ... wiec to chwestia dyskusyjna. pol lrzejsze auto ale pol pojemnosci... Edytowane przez gacuus dnia 15 październik 2012 21:17:55 chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 15 październik 2012 21:52:23
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Waga szatana samochodu to około 700 kg to pól mniej niż ja, moje wazy 1550 kg, Druga sprawa gdy z nim jechałem miałem 0.2 bara doładowania, wykres z hamowni mam przy takim doładowaniu i miałem 173 KM i 270 Nm, moment znacznie wyższy niż jego ale przy masie samochodu, szerokości opony, wiele to nie dało. Może bym go dogonił przy wyścigu na 1/2 mili ale przy 1/4 niema szans. Zresztą dyskutujemy tu o starej toyocie, ze starym seryjnym silnikiem porównując go do samochodu zbudowanego od postaw na wyścig 1/4 mili. Przepraszamy za zmianę tematu ale napewno można i do tematu z mazdą wyciągnąc wnioski na temat swapu, rodzaju silnika itp. Myślę że gdybym miał mazdę 323 a był zainteresowany swapem również trzeba było by pomyśleć do jakich potrzeb ma być to auto. Jeśli do bujanki weekendowej, na dużej feldze to napewno wsadził bym silnik 2.5 litra, jeśli na zakręty to napewno mniejszy a włożył dodatkową gotówkę na zwiększenie mocy w mniejszym silniku np 1.8 a jeśli na Drag race to napewno coś w Turbo. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 15 październik 2012 21:58:07
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
WAGA z pełnym zbiornikiem 710 kg waga kierowcy 72Kg razem 780 kg szuszarka to suszarka ciagnie napewno lepiej niz wolnossak. pamietaj jezdzi sie niutami a nie koniami. Prawda jest taka ze zalezeyco wymagassz od auta. Jesli nie uzywasz go extremalnie to mała pojemnosc styknie. chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 21 październik 2012 20:06:52
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Dokładnie tak jak wyżej było napisane ja potrzebuję samochód do jazdy na co dzień dlatego tez rozważam montaż gazu zwłaszcza teraz jak mam jeszcze szkołe i nie pracuję przez ten czas ;p coś żeby po szaleć to już nad tym myśle najbardziej bym chciał subaru impreze tą starą albo VW Corrado G60 bo Jestem zdania ze lepiej mieć jedno autko na miasto a drugie na weekendy haha Edit: A co do swapu to w grę wchodziło by tylko 1,8 16v jeśli miałbym zmieniac silnik bo skrzynia elektryka itp podobno zostają jakby miał być 2,0 v6 to już bym wolał kupić jakiegoś rozbitka czy anglika albo sprzedać tą i kupić oryginalną v6 bo swap nie byłby opłacalny chyba |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 22 październik 2012 21:28:21
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
swapy ogolnie nei sa oplacalne, bo niby kupisz silnik ale dochodzi mase rzeczy które wychodxa w praniu i w koncowym efekcie okazyje sie ze kupil bys za ta kase auto z tym sinikiem
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 23 październik 2012 13:59:35
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
No właśnie o to mi chodzi Jednak Wszystko tez wychodzi w praniu w związku z planami. zobaczymy jeszcze jak będzie |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 28 październik 2012 19:39:35
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Wrzucam kilka fotek jak Autko aktualnie wygląda I piękne widoki z mojej miejscowości hehe Wiem Wiem Aluski i Troszke niżej musi byc na wiosnę będę nad tym myślał |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 29 październik 2012 00:33:34
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Piękne fotki piękne widoki |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 16 grudzień 2012 12:41:29
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Witam No więc ostatnio przymierzyłem xenonki od kolegi 6000k i całkiem fajnie wygląda i świeci Ja jednak zakupię 4300k no i taki mały detal który wczoraj wymodziłem na szybkiego |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 16 grudzień 2012 14:52:27
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Co ja widze, kolejną osobe wzięło na malowanie pokrywy zaworów Jeśli masz troche kasy i anielską cierpliwość (lub przynajmniej troche kasy, gdy nie masz cierpliwości ), a chcesz odznaczyć sie "w tłumie" to polecam zajrzeć do poniższego albumu zdjęć z koncepcjami na pokrywę zaworów https://picasaweb...ywyZaworow No chyba, że wystarczy ci taka pokrywa póki co Ja ci powiem, że fajne rzeczy można na niej zrobić |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 16 grudzień 2012 17:46:57
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
hahah to tak jak z pokrywa w nissanie było, wiezło mnie na polerke, mysle sobie bede mial polerowana, po 2 godzinach skonczylo sie na tym ze była złota, W hondzie mysle sobie tym razem napewno wypoleruje , skonczylo sie na tym ze szukam ciekawego koloru na nia
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 28 styczeń 2013 22:55:53
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Dodano dnia 16-12-2012 19:46 polerka to męczarnia tez miałem taka zajawkę i szybko odpuściłem ale kolektor ssacy już musze wypolerować hehe ----- Dodano dnia 28-01-2013 22:55 witam Dawno tu nie zaglądałem Ale oczywiście dorzucam fotki założyłem podświetlenie LED zegarów i panelu nawiewu ale foty nie zrobiłem oraz zakupiłem Aluski na szerokim rancie szkoda tylko że 15 a nie coś wiekszego ale z okazji trzeba korzystać Przynajmniej do tych 15 będę zmuszony posadzić auto nieco niżej i przymiarka felgi jednej bo 2 mi się nie chciało felgi do ogarnięcia Zastanawiam sie nad jakimś kolorkiem i polerka rantów na lustro ale nosi mnie też zeby zamiast polerki zrobić ranty stickerem Co o tym myślicie? Edytowane przez Seba-pdPL dnia 29 styczeń 2013 22:40:58 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 29 styczeń 2013 00:42:22
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
sticker odpada bo juz oblatany jak cholera fajny styl ale oklejaja nim wszystko lacznie z deskami rozdzielczymi dlatego sie obyl, nie długo 90% sdm bedzie go mialo, polerka ciezka w utrzymaniu (przynajmniej ta na lustro) wystarczy ze psikniesz jakas chemia do mycia felg i ci sie utleni nie mowiac o soli wodzie itp. wiec pobawil bym sie w jakis kolor albo 2 kolorowe. Mi osobiscie wzor felgi sie nie podoba. nie przepadam za rantami, ale o gustach sie nei dyskutuje. Jak dla mnie kolor to sensowny wybor.
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 29 styczeń 2013 08:10:12
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
No ja myslalem nad stickerem bo te elementy co mam juz oklejone to bede zmienial na inny wzor stickera czarno bialy do tego myslalem wlasnie okleic ranty a wneki felg na niebieska perle zrobic do tego auto obnizyc o 40mm a blende z tylu lusterka klamki i lotke na szybie z tylu okleic carbonem bo tez to ciekawie wygladaa folia ma to do siebie ze jak bedzie brzydko to mozna odkleic bez problemua i koszt tej foli tez nie jest wysoki wiec mozna by sie w to pobawic jeszcze co do stickera ze juz jest obyty to na ogol racja ale tak patrzac na tle sacza czy innych klubow w ktorych tez jestem zarejestrowany (wlasnie sdm,ttm,czy 323 klub) to niewiele osob ma auta oklejane stickeremciekawa jest w sumie tez twoja propozycja dwoch kolorow bede musial zrobic vt jakby to wygladalo |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Przejdź do forum: |