JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Maj 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Subaru Impreza wrx M07 Sun
PatRRick
Cześć Panowie. Baaaardzo dawno nie było mnie na forum, ale od dłuższego czasu trochę gadamy z Damianem i postanowiłem wrócić Uśmiech :). Chciałem więc zaprezentować mój najbardziej aktualny środek transportu ( z Suprą bywa różnie Roll ).

Jest to Subaru Impreza wersja wrx z 2007 roku Sun, a więc wersja z szyberdachem. Auto kupione na współkę z ojcem w grudniu 2012. Generalnie bardziej moje niż jego z racji mojego większego wkładu finansowego, zresztą praktycznie tylko przezemnie jeżdżona. Ojciec najczęściej powozi Suprą i mnie wkurza Hehehe :D.

Wygląd zewnętrzny:
Do rzeczy... Od razu widać, że nie jest to zwykły wrx i owszem ma pare całkiem fajnych modyfikacji. Pierwsza to spoiler z STI kupiony w ASO, jeszcze za czasów poprzedniego właściciela. Następnie felgi - zima oryginalne felgi z poprzedniego modelu Blob eye STI, na lato OZ Ultraleggera z oponami Bridgestone Potenza RE050 (nówki, niedawno kupione) 215/45/17. Dodatkowo chlapacze Rally Armor.

Zawieszenie
Następnie na warsztat poszło zawieszenie. Stoi wysoko, to fakt, ale Subaru nie przystoi być na glebie. Amortyzatory Up Side down z STI, do tego grubsze stabilizatory Whiteline i zółte (hardcorowe) poliuretany tej samej firmy. Rozpórka przednia Sparco. Jest bardzo twardo. Z Anti liftem nie dało się normalnie jeździćHehehe :D. Auto nawet bez niego praktycznie nie wychyla się na zakretach.

Hamulce
Jak wiadomo seria wrx nie hamuje, dlatego z przodu mamy czterotłoczkowy zacisk Brembo z STI, do tego tarcze DBA4000 i klocki ferodo ds2500. Z tyłu zacisk seria, tarcze DBA4000 i klocki Hawk HP+.

Silnik
2.5 litrowy turbodoładowany 4-cylindrowy boxer w serii rozwija 230 koni i 320 nm momentu. Mało...
Aktualnie jest zmieniony wydech na Hayward & Scott razem z downpipem i do tego mapa w Mapteku w Poznaniu. Wynik ? 270 koni i 420 nm. Jest lepiej Uśmiech :). Auto zestrojone w taki sposób, że nie posiada praktycznie turbo dziury i idzie od 2500 już pełnym ogniem aż do odcinki. Dodatkowo już była strojona na Blow Offie Forge, więc nic nie zalewa itp. Przy 100 tys km normalna sprawa w 2.5 turbo - UPG. Postanowiłem zrobić wszystko kompleksowo, więc 2 miesiące roboty w Norwegii ( w Polsce musiałbym tyrać z pół roku ) i poczyniłem takie oto rzeczy:
- Dwie uszczelki pod głowicą Coswortha plus szpilki Coswortha
- termostat Coswortha
- Rozrząd Coswortha
- Nowe sprzęgło OEM
- Nowy smok olejowy custom by X-bike (seria przy tych przebiegach potrafi pęknąćKrzyk )
- głowice robione CNC wymienione uszczelniacze itp itd
- Wszystkie płyny i oleje Millers (silnikowy CFS 10w50) (oprócz chłodniczego który jest OEM Subaru)
- Jakieś pierdoły typu filtry, uszczelki, świece itd. - wszytko OEM
- rewizja silnika, wyciągane tłoki w celu sprawdzenia (zdarzają się pęknięcia)
Więcej nie pamietam Uśmiech :). Mam gdzieś fakturę - potem zerknę

Wnętrze
Środek kompletny od STI, a więc boczki, przednie fotele i tylna kanapa. Wskaźnik Boostu STRI, gałka zmiany biegów Subaru Rally czy coś takiego i Turbo Timer Greddy. Reszta seria. Klima jest Hehehe :D. Aaa i na pokładzie są jeszcze podgrzewane fotele. W planach radio 2 din z dvd itd plus jakieś lepsze głośniki.

No to na razie byłoby na tyle. Auto jeździ jak wściekłe, przy czym pali zaskakująco mało. Przy dosyć dynamicznej jeździe w trasie spalanie oscyluje w granicach 10-11 litrów. Rekord to 8.3. Najwięcej udało się spalić 16- oczywiście tylko i wyłącznie 98. Generalnie oprócz UPG nic się, odpukać, nie psuje. Nie mierzyłem czasu od 0 do 100km/h. Prędkości maksymalnej także. Raz jechałem 250km/h, ale spokojnie poleci 260km/h, potem już odcinka. W każdym razie Audi S6 C5 zamiatam jak chcę Uśmiech :).
Aaa i dodam, że auto nigdy nie bite. Jedynie lakierowany tylny zderzak - jakiś pajac otarł się na parkingu i uciekł. Badane przez rzeczoznawce, więc mam pewność.

Narazie wrzucam 3 fotki, bo muszę lecieć. Wieczorem zapodam więcej.
Img

Img

Img
Edytowane przez PatRRick dnia 29 maj 2014 17:39:40
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
freerider
Robi ogromne wrażenie Oczko ;) aż sobie myśle za ile czasu wróce do korzeni i zarobie na coś takiego Uśmiech :)
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
Dudu
Nie posiada TurboDziury i to jest chyba najważniejsze w tym aucie !.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 

Poleć ten wątek
URL:

Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Części OEM do Subaru w rpmotorsport Oferty RPMotorsport.pl 1 06 lipiec 2015 17:15:38
Sprzedam subaru impreze Sprzedam 1 18 marzec 2015 19:30:32
Subaru Justy- małe wymiarami ale wielkie duchem Byłe Pojazdy 24 12 wrzesień 2014 16:00:55
Subaru Impreza 2.0 hawkeye od demonologa Twój Samochód 21 07 wrzesień 2014 19:51:31
Części do Subaru/Hondy/Mazdy/ i inne Sprzedam 1 07 czerwiec 2013 09:19:59
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019