Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
Subaru Impreza wrx M07 Sun
|
|
PatRRick |
Dodany dnia 29 maj 2014 17:30:39
|
Poziom 11 Postów: 41 Data rejestracji: 07. maj 2011 |
Cześć Panowie. Baaaardzo dawno nie było mnie na forum, ale od dłuższego czasu trochę gadamy z Damianem i postanowiłem wrócić . Chciałem więc zaprezentować mój najbardziej aktualny środek transportu ( z Suprą bywa różnie ). Jest to Subaru Impreza wersja wrx z 2007 roku Sun, a więc wersja z szyberdachem. Auto kupione na współkę z ojcem w grudniu 2012. Generalnie bardziej moje niż jego z racji mojego większego wkładu finansowego, zresztą praktycznie tylko przezemnie jeżdżona. Ojciec najczęściej powozi Suprą i mnie wkurza . Wygląd zewnętrzny: Do rzeczy... Od razu widać, że nie jest to zwykły wrx i owszem ma pare całkiem fajnych modyfikacji. Pierwsza to spoiler z STI kupiony w ASO, jeszcze za czasów poprzedniego właściciela. Następnie felgi - zima oryginalne felgi z poprzedniego modelu Blob eye STI, na lato OZ Ultraleggera z oponami Bridgestone Potenza RE050 (nówki, niedawno kupione) 215/45/17. Dodatkowo chlapacze Rally Armor. Zawieszenie Następnie na warsztat poszło zawieszenie. Stoi wysoko, to fakt, ale Subaru nie przystoi być na glebie. Amortyzatory Up Side down z STI, do tego grubsze stabilizatory Whiteline i zółte (hardcorowe) poliuretany tej samej firmy. Rozpórka przednia Sparco. Jest bardzo twardo. Z Anti liftem nie dało się normalnie jeździć. Auto nawet bez niego praktycznie nie wychyla się na zakretach. Hamulce Jak wiadomo seria wrx nie hamuje, dlatego z przodu mamy czterotłoczkowy zacisk Brembo z STI, do tego tarcze DBA4000 i klocki ferodo ds2500. Z tyłu zacisk seria, tarcze DBA4000 i klocki Hawk HP+. Silnik 2.5 litrowy turbodoładowany 4-cylindrowy boxer w serii rozwija 230 koni i 320 nm momentu. Mało... Aktualnie jest zmieniony wydech na Hayward & Scott razem z downpipem i do tego mapa w Mapteku w Poznaniu. Wynik ? 270 koni i 420 nm. Jest lepiej . Auto zestrojone w taki sposób, że nie posiada praktycznie turbo dziury i idzie od 2500 już pełnym ogniem aż do odcinki. Dodatkowo już była strojona na Blow Offie Forge, więc nic nie zalewa itp. Przy 100 tys km normalna sprawa w 2.5 turbo - UPG. Postanowiłem zrobić wszystko kompleksowo, więc 2 miesiące roboty w Norwegii ( w Polsce musiałbym tyrać z pół roku ) i poczyniłem takie oto rzeczy: - Dwie uszczelki pod głowicą Coswortha plus szpilki Coswortha - termostat Coswortha - Rozrząd Coswortha - Nowe sprzęgło OEM - Nowy smok olejowy custom by X-bike (seria przy tych przebiegach potrafi pęknąć ) - głowice robione CNC wymienione uszczelniacze itp itd - Wszystkie płyny i oleje Millers (silnikowy CFS 10w50) (oprócz chłodniczego który jest OEM Subaru) - Jakieś pierdoły typu filtry, uszczelki, świece itd. - wszytko OEM - rewizja silnika, wyciągane tłoki w celu sprawdzenia (zdarzają się pęknięcia) Więcej nie pamietam . Mam gdzieś fakturę - potem zerknę Wnętrze Środek kompletny od STI, a więc boczki, przednie fotele i tylna kanapa. Wskaźnik Boostu STRI, gałka zmiany biegów Subaru Rally czy coś takiego i Turbo Timer Greddy. Reszta seria. Klima jest . Aaa i na pokładzie są jeszcze podgrzewane fotele. W planach radio 2 din z dvd itd plus jakieś lepsze głośniki. No to na razie byłoby na tyle. Auto jeździ jak wściekłe, przy czym pali zaskakująco mało. Przy dosyć dynamicznej jeździe w trasie spalanie oscyluje w granicach 10-11 litrów. Rekord to 8.3. Najwięcej udało się spalić 16- oczywiście tylko i wyłącznie 98. Generalnie oprócz UPG nic się, odpukać, nie psuje. Nie mierzyłem czasu od 0 do 100km/h. Prędkości maksymalnej także. Raz jechałem 250km/h, ale spokojnie poleci 260km/h, potem już odcinka. W każdym razie Audi S6 C5 zamiatam jak chcę . Aaa i dodam, że auto nigdy nie bite. Jedynie lakierowany tylny zderzak - jakiś pajac otarł się na parkingu i uciekł. Badane przez rzeczoznawce, więc mam pewność. Narazie wrzucam 3 fotki, bo muszę lecieć. Wieczorem zapodam więcej. Edytowane przez PatRRick dnia 29 maj 2014 17:39:40 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
freerider |
Dodany dnia 30 maj 2014 13:56:04
|
Poziom 11 Postów: 45 Data rejestracji: 28. grudzień 2011 |
Robi ogromne wrażenie aż sobie myśle za ile czasu wróce do korzeni i zarobie na coś takiego |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Dudu |
Dodany dnia 30 maj 2014 17:32:55
|
Poziom 16 Postów: 102 Data rejestracji: 12. maj 2013 |
Nie posiada TurboDziury i to jest chyba najważniejsze w tym aucie !. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Przejdź do forum: |