JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Maj 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Subkategoria 2
[JAPOńSKIE UNIKATY] SUBARU IMPREZA WRX STI SOLBERG EDITION


Także od strony technicznej ""Solberg" się wyróżniał. Silnik został wzbogacony o pakiet PPP (Prodrive Performance Pack), dzięki czemu wg. oficjalnych źródeł dysponował mocą 305 KM. Jednak największym smaczkiem w układzie napędowym był system DCCD (Driver Controlled Central Differential) czyli mówiąc w wielkim skrócie aktywny centralny dyferencjał z możliwością regulacji spięcia za pomocą pokrętła we wnętrzu auta. Od modelu MY'05 system DCCD był dostępny już do każdego STi jako płatna opcja.



Cechy szczególne: WRX STI Solberg Edition wyróżniało się przede wszystkim regulowanym centralnym mechanizmem różnicowym DCCD (Driver Central Control Differencial), którego standardowe wersje w Polsce nie posiadały, i pakietem PPP (Prodrive Perfomance Package), w skład którego wchodziły nowe oprogramowanie silnika oraz układ wydechowy. Dzięki temu Solberg Edition miał 305 KM i 405 Nm. Na zewnątrz pojawiły się aluminiowe siatki osłaniające chłodnicę, a w środku aluminiowa gałka i emblemat z podpisem norweskiego kierowcy.





Wyposażenie dodatkowe:
- obrecze Prodrive PFF7 8x18\",
- sprezyny zawieszenia Prodrive,
- rozporka zawieszenia Prodrive,
- aluminiowa oslona silnika,
- oslona tylnego dyferencjalu Prodrive,
- chlapacze Prodrive,
- autoalarm,
- ochrona lakieru Diamondbrite,
- rozbudowany system audio (wygluszenie, wzmacniacz, tweetery w slupkach),
- system kontroli cisnienia w kolach,
- na zime biale obrecze ATS DTM 17\"
- przednie reflektory xenonowe,
- zawor upustowy Forge,
- xenony Philips,
- oryginalne zlote obrecze w komplecie.





Wersje Solberg Edition były dostępne również we Francji i Wielkiej Brytanii (pod nazwą WR1), jednak ich specyfikacje różniły się od polskich. W 2006 roku limitowana edycja Solberg Edition III powstała na bazie kolejnej generacji Imprezy i była sprzedawana na rynku skandynawskim.




Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019